Agencja Schulz budzi mózgi dla Radia Kraków

Billboard przedstawia dwóch mężczyzn grających w szachy na bulwarach nad Wisłą. Jeden z nich jest księdzem. Druga osoba to tajemniczy czarnoskóry mężczyzna. Można domniemywać, że drugi jest koszykarzem lub muzykiem. W każdym razie człowiekiem z innego świata. Obydwoje spotykają się podczas gry , dokładnie tak jak różne kultury, różne punkty widzenia spotykają się w Radio Kraków. Temu spotkaniu towarzyszy zaskakujące hasło „ZBUDŹ SIĘ MÓZGU”

Tym razem pokusiliśmy się o dodanie elementu ‘ludzkiego’ do strategii kreatywnej, którą opracowaliśmy niedawno dla Radia Kraków: ‘nie-plastikowej’ stacji, która ‘budzi’ emocje i umysły prawdziwych ludzi, unikając anonimowych, mało oryginalnych treści
– mówi Giovanni Caporioni, dyrektor kreatywny Schulza. Radio Kraków jest tyglem kulturowym, miejscem poszanowania innego punktu widzenia i filozofii dialogu. Kraków zawsze był miejscem twórczym, w którym ścierały się różne poglądy. Nasz przekaz reklamowy tym razem jest otwarty i pozostawia odbiorcy pole do interpretacji. Jego zadaniem jest pobudzić, uruchomić Wyobraźnię. Radio publiczne takie jak Radio Kraków nie jest tylko medium społecznej komunikacji. Radio – to przecież sztuka Wyobraźni.

Kampania będzie realizowana w kwietniu i maju. Agencja Schulz jest również odpowiedzialna za zakup mediów.