Agencja WHAT wraz z Partnerami dla Grupy Amplico

14 grudnia br. rusza kampania reklamowa Grupy Amplico, której głównym celem jest poinformowanie o wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej dla Amplico Life i pozostałych firm z grupy oraz zmianie nazw: AIG PTE na Amplico PTE, AIG TFI na Amplico TFI oraz podkreślenie ich silnej pozycji na polskim rynku. Kampania obejmująca działania w dziennikach ogólnopolskich, tygodnikach opiniotwórczych i w Internecie rozpocznie się 14 grudnia, natomiast w telewizji 1 stycznia. Działania public relations zostały uruchomione na początku października.

Za opracowanie kompleksowej strategii kampanii, koordynację prowadzonych działań, kreację i produkcję reklam odpowiada agencja WHAT. Agencja Ciszewski Financial Communications odpowiada za kompleksową obsługę działań public relations a Media Group za planowanie i zakup mediów.  

„Na naszą decyzję o wyborze Agencji WHAT oraz ich partnerów wpłynęło bardzo dobre zrozumienie briefu – kompleksowe spojrzenie na strategię działań, interesujące pomysły kreatywne oraz doświadczenie firm w prowadzeniu działań na podobną skalę” – mówi Izabela Ptaszyńska, dyrektor Departamentu Marketingu Amplico Life.  

Wojciech Kłosowski – Partner ds. Strategii w Agencji WHAT i Team Leader z ramienia powołanego konsorcjum dodaje, że w obecnych czasach liczy się przede wszystkim właściwe zrozumienie potrzeb Klienta, wypracowanie optymalnej strategii działań, wyróżniający się koncept kreatywny oraz dobór skutecznych narzędzi dotarcia do grupy docelowej. –„Wierzymy, że wraz z naszymi partnerami w konsorcjum tj. Ciszewski Financial Communications i Media Group w pełni zrealizujemy cele Klienta w ramach tej kampanii.” – podsumowuje Kłosowski.