„Po raz kolejny zaprosiliśmy agencję Wizard, która sprawdziła się w latach poprzednich jako dynamiczny i kreatywny promotor Dni Dziedzictwa na Mazowszu” – mówi Margerita Szulińska przedstawicielka Krajowego Ośrodka Badania i Dokumentacji Zabytków – koordynatora EDD w Polsce.
W efekcie współpracy w stolicy pojawiły się plakaty zapraszające na wrześniowe atrakcje EDD. Będą to wystawy, koncerty, kiermasze, plenery, degustacje kuchni regionalnych, sesje naukowe, wycieczki i wiele innych atrakcji, a przede wszystkim bezpłatny wstęp do zabytkowych, zwykle niedostępnych miejsc. Tegoroczne obchody zorganizowane są wokół trzech tematów: pałace, parki i ogrody, piękno starego detalu, oraz nowe w starym, czyli rewitalizacja i adaptacja zabytków poprzemysłowych.
„Europejskie Dni Dziedzictwa na Mazowszu to szansa na lepsze poznanie własnego regionu. Z naszego punktu widzenia chęć zaistnienia marek regionów na mapie Europy jest niezwykle istotna. Cieszymy się, że po raz kolejny możemy pomóc w promocji tej oryginalnej inicjatywy kulturalnej na Mazowszu „ – mówi Tomasz Seroczyński, dyrektor generalny Agencji Wizard.
Wizard jest jedyną polska agencją reklamową specjalizującą się w promocji regionów i miast. Budowanie strategii dla regionu, miasta czy nawet kraju jest zakrojonym na szeroka skalę działaniem reklamowo- marketingowym. Wizard ma już za sobą zimową i letnią kampanię Małopolski, a obecnie pracuje nad promocją Dolnego Śląska.