Agito.pl największym polskim sklepem internetowym

Wartość polskiego rynku handlu internetowego w 2007 r. roku oszacowano w raporcie na przeszło 8,1 mld zł. Wśród sklepów internetowych, największym udziałem wartościowym może się pochwalić Agito.pl – internetowy hipermarket z elektroniką użytkową. W porównaniu do roku 2006, jego przychody zwiększyły się o ponad 120% (120 mln zł w porównaniu z 53 mln zł).

Strony Agito.pl odwiedzało w minionym roku ponad 5,5 mln unikalnych użytkowników. Ok. 100 tysięcy klientów złożyło 140 tys. zamówień, kupując w sumie ćwierć miliona produktów.

Raport Internet Standard wskazuje na najważniejsze, zdaniem klientów, zalety sklepów internetowych – możliwość składania zamówień o dowolnej porze, dostawa do domu i oszczędność czasu. Co ciekawe, niskie ceny towarów znalazły się dopiero na czwartej pozycji wśród motywacji zakupowych respondentów.