AGMO wchodzi na polski rynek mikropłatności

Firma AGMO, dostawca mobilnych i internetowych rozwiązań płatniczych w Czechach i na Słowacji, zaczęła oferować swoje usługi na rynku polskim. Za sprzedaż usług klientom w Polsce będzie odpowiedzialny nowy oddział z siedzibą w Warszawie, który skupi się na budowaniu bezpośrednich relacji z klientami. AGMO będzie  oferować płatności dla e-biznesu: SMS Premium oraz połączenia audiotekstowe.

Utworzenie oddziału AGMO w Polsce to efekt udanego wejścia firmy na rynek słowacki, gdzie działa od 2007 roku. AGMO sk s.r.o. stała się jednym z największych operatorów usług płatności mobilnych.

Prezesem Zarządu nowo utworzonej spółki zależnej AGMO w Polsce został Miroslav Hladký, który pełni już funkcję Dyrektora Zarządzającego spółki AGMO w Czechach i na Słowacji. Dzięki powstaniu polskiego oddziału AGMO spełniło swoją wizję stania się liderem na rynku mikropłatności przy wykorzystaniu komórkowych i internetowych technologii mobilnych w Europie Środkowej.

Miroslav Hladký posiada ponad dwudziestoletnią praktykę  pracy na stanowiskach menedżerskich dla takich firm jak: Siemens, JVC Professional, WorldCom, Tarkett czy Masonite. Był odpowiedzialny m.in. za budowę sieci dystrybucyjnej JVC Professional w Europie Środkowej i Wschodniej. W firmie Masonite, która jest największym światowym producentem drzwi, zajmował stanowisko prezesa polskiego oddziału i odpowiadał za produkcję i dystrybucję wyrobów firmy w Europie Środkowej, Turcji i Izraelu. Przez ostatnie dwa lata zajmował się nawiązywaniem kontaktów z klientami zagranicznymi AGMO. 

„Otwarcie polskiego oddziału to realizacja naszej wizji – zostanie liderem na rynku mikropłatności
w Europie Środkowej”, mówi Mirek Hladky. „Nasi klienci oczekują możliwości oferowania swoich usług online w coraz większej liczbie krajów, a Polska jest największym rynkiem w regionie”.

Stanowisko Dyrektora Handlowego w polskim oddziale firmy AGMO pełnić będzie Marcin Marciniuk. Wcześniej Marciniuk pracował w firmie ASUS, gdzie zajmował stanowisko menedżera ds. produktu na Polskę, Czechy i Słowację.

W Polsce AGMO oferować będzie płatności dla e-biznesu: SMS Premium i połączenia audiotekstowe oraz zaangażuje się w budowanie bezpośrednich relacji z polskimi klientami, oferując im pełen zakres usług.

Źródło: Public Dialog s.c.