W ramach współpracy z firmą Vögele ze Szwajcarii Agencja Reklamowa AHA przygotuje kampanię reklamową wprowadzającą na rynek nową sieć sklepów sprzedaży odzieży damskiej, męskiej i dziecięcej tej marki. Szwajcarski warehouse, który w Polsce do tej pory nie posiadał swojej sieci sprzedaży, powierzył AHA przygotowanie layout’ów prasowych, ulotek, a także reklamę wyposażenia sklepów.
Decyzję o podjęciu współpracy z Agencją AHA firma Vögele podjęła na podstawie analizy dotychczasowych prac agencji i ich efektów. Przy wyborze agencji wymieniono niekonwencjonalną kreację i niebanalny przekaz komunikatów tworzonych przez AHA, jako najistotniejsze cechy wyróżniające agencję na rynku.
Praca z marką, która wchodzi na rynek jest dużym wyzwaniem, które mobilizuje do pracy na najwyższych obrotach. Reklama odzieży daje wiele możliwości kreacji, twórczą swobodę, pobudza i zachęca do działania wyobraźnię naszych kreatywnych. – mówi Jarosław Betlej, Prezes Zarządu Grupy Komunikacyjnej AHA.
AHA należy do Grupy Komunikacyjnej AHA, w skład której wchodzą również Estimage Public Relations i agencja interaktywna Upstream. AHA jest agencją full service, specjalizującą się w budowie brandów poprzez niekonwencjonalną kreację. Obecnie AHA pracuje m.in. dla Honda, Austrian Airlines, Wiesenhof, niemataniej.pl, Knorr, Maxim Rowery, GM Records. AHA jest laureatem nagród na festiwalach New York Festivals 2002, New York Festivals 2004, KTR 2004 oraz nominacji Effie 2005. Jest również inicjatorem i autorem pierwszej w Polsce kampanii na rzecz budowy brandów – BrandCampaign©. www.aha.com.pl