AIG wprowadza usługi concierge dla klientów korporacyjnych

AIG jako pierwszy na krajowym rynku ubezpieczyciel wprowadził do swojej oferty usługi concierge dla kadry zarządzającej i menedżerów. Dodawane do ubezpieczeń pakiety zapewniają ekskluzywny serwis concierge oraz szeroką gamę specjalistycznych usług assistance. Dzięki temu firmy mogą wyróżnić i nagrodzić swoich kluczowych pracowników.

Usługi concierge stanowiły dotychczas uzupełnienie oferty banków. Najczęściej dodawane były do kart kredytowych oraz pakietów private banking. Nowe rozwiązanie, wprowadzone na rynek przez AIG, zapewnia dostęp do tego rodzaju usług nowej grupie klientów – posiadaczom polis ubezpieczeniowych.

Z ekskluzywnych usług, skierowanych do kluczowych osób w spółce, skorzystać mogą przedsiębiorstwa, które posiadają grupowe ubezpieczenia NNW dedykowane kadrze zarządzającej oraz menedżerom („Key Man”). Pakiet AIG Concierge zawiera w sobie: assistance medyczny, domowy i samochodowy, w których pokrywane są koszty organizowanych usług, a także serwis concierge, który obejmuje indywidualne i niestandardowe świadczenia realizowane na życzenie ubezpieczonego.

Są to rozwiązania dostosowane do oczekiwań najbardziej wymagających klientów. Zapewniają przykładowo: zamówienie i dostarczenie biletów na koncert, dostawę leków czy też organizację pomocy fachowca (np. elektryka, hydraulika, ślusarza) w przypadku nagłej awarii w domu. Tego typu wsparcie obejmuje także pomoc związaną z przemieszczaniem się (np. holowanie lub naprawa pojazdu), a nawet parkowanie auta po dotarciu do celu.

„Poszerzenie ochrony dla kluczowych w spółce osób to odpowiedź na rosnące potrzeby klientów korporacyjnych. Oczekiwania dużych firm ewoluują w kierunku coraz bardziej wielopłaszczyznowej ochrony, która obejmuje różne sfery życia – zarówno zawodową, jak i prywatną. Dedykowane polisy z serwisem concierge spełniają tym samym ważne cele związane z zarządzaniem kapitałem ludzkim. Mogą pełnić funkcję premii dla kluczowych osób w spółce, a także sprzyjać retencji talentów zaangażowanych w ważne projekty” – komentuje Dariusz Baran, Dyrektor Działu Grupowych Ubezpieczeń Osobowych w AIG.

Usługi concierge, oferowane przez AIG, wchodzą w skład polis „Key Man” skierowanych do kluczowych w firmie pracowników. Ekskluzywny serwis, dodawany do ubezpieczeń i niedostępny w wolnej sprzedaży (jako tzw. polisa standalone), stanowić może ważną wartość dodaną dla szczególnie istotnych w przedsiębiorstwie osób. Świadczenia, które wchodzą w skład serwisu concierge, realizowane są bez limitu na podstawie specjalnych imiennych kart, natomiast koszty konkretnych usług (np. wartość zamówionych biletów na imprezy kulturalne) pokrywa osoba ubezpieczona.

„Prestiżowy pakiet AIG Concierge stworzony został po to, by zapewnić pomoc we wszelkich nagłych sytuacjach, gdy niezbędna jest pomoc w ramach serwisów assistance, ale także po to by spełniać te nawet najbardziej oryginalne życzenia klientów, np. występ znanej gwiazdy na imprezie imieninowej, czy zakup i dostarczenie wyjątkowego prezentu w określone miejsce i o określonej porze” – wyjaśnia Dariusz Baran.