Zakres umowy z PKO BP pozwoli w przyszłości na wdrożenie w banku rozwiązania chmurowego LiveBank zintegrowanego ze środowiskiem bankowości elektronicznej pozwalającego na wykorzystanie kanału chat, na wspieranych przez bank platformach mobilnych i stronach WWW.
Doświadczenie zespołu Ailleron S.A. pozwoliło stworzyć wersję Cloud LiveBank’u o bankowej, bardzo wysokiej klasie bezpieczeństwa. Celem LiveBank Cloud jest możliwość w pełni zdalnej, a przy tym bezpiecznej obsługi klienta, sprzedaży znaczącej gamy produktów, zarządzanie relacjami z klientami za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji.
Wartość podpisanej umowy na chwilę obecną nie przekracza 10% kapitałów własnych spółki, zgodnie z ostatnim opublikowanym skonsolidowanym sprawozdaniem finansowym Ailleron S.A. za trzeci kwartał 2021 roku. Szczegóły umowy (m.in. kwoty, transze, zakres funkcjonalny) objęte są klauzulą poufności wiążącą spółkę, standardowo stosowaną w dużych instytucjach finansowych. Warunki umowy nie odbiegają od warunków powszechnie stosowanych dla tego typu umów. Umowa zakłada model rozwojowy i pozwala bankowi na możliwość zwiększenia zapotrzebowania na dodatkową liczbę licencji w modelu cloud.
Źródło: Ailleron