Głównym celem akcji jest poinformowanie o odbywającej się w dniach 12-14 stycznia promocji, w ramach której ceny biletów oferowanych przez Air Europa zostały obniżone o 50%. Zakupione podczas promocji bilety można wykorzystać do 15 marca br.
Grupę docelową działań stanowią mieszkańcy Warszawy w wieku 25-54 lat. W ramach kampanii reklamy ukażą się w prasie (dzienniki Rzeczpospolita i Gazeta Wyborcza) oraz
w radiu (Radio Eska i Radio PIN).
Adaptację na rynek polski layoutu wykonało warszawskie biuro Air Europa we własnym zakresie. Media zaplanował i kupił wrocławski dom mediowy M.Partner.
Air Europa to jeden z dwóch największych hiszpańskich przewoźników. Na rynku polskim obecny jest od 13 grudnia 2004r. W skład floty lotniczej Air Europy wchodzą 32 nowoczesne samoloty Boeing.
Hiszpańskie linie obejmują swoim zasięgiem porty lotnicze w Europie i Afryce Północnej (m.in. Paryż, Mediolan, Lizbonę, Porto, Barcelonę, Malagę, Baleary, Tunis, Marrakesz), na Wyspach Kanaryjskich, a także na obu kontynentach amerykańskich (m.in. w Argentynie, Brazylii, Meksyku, Wenezueli, USA, oraz na Dominikanie i Kubie).