AIWA – nowa marka, nowe rozwiązania

Kampania trwa

Niezwykle innowacyjna kampania outdoorowa firmy AIWA ruszyła w Polsce na początku listopada tego roku. Jest ona prowadzona w dwóch miastach – w Warszawie oraz Krakowie – i potrwa do 31 grudnia 2003 r. Absolutna nowość kampanii polega na wprowadzeniu do reklamy zewnętrznej dźwięku, wydawanego przez „Soniki”, czyli śpiewające głowy z muzycznych reklamówek AIWA, emitowanych na kanale MTV w całej Europie. „Soniki” reprezentują 10 różnych stylów muzycznych – od rocka do rapu, od opery do popu, a nawet country i western. Sześć najpopularniejszych zdaniem odbiorców reklam „Soników” śpiewa w poszczególnych miejscach Warszawy i Krakowa co 5 minut przez 10 sekund. W Warszawie dwumiesięczna kampania outdoorowa obejmie w sumie 20 dźwiękowych billboardów, w Krakowie natomiast będzie ich 10.

Nowe logo, nowe produkty

W ramach kampanii reklamowej, której celem jest odświeżenie marki i zapoznanie młodych użytkowników z nowym logo, AIWA promuje swoje najnowsze produkty, obecne na polskim rynku: wieżę BMZ-K1 oraz osobisty odtwarzacz z nagrywarką AM-NX9 Net MD PC. Reprezentują one generację systemów HiFi, stworzonych specjalnie z myślą o młodych ludziach. Są też wyrazem nowych wartości firmy, która stawia na innowacyjne rozwiązania i nowoczesne wzornictwo.

BMZ-K1 – nowa generacja

Cechą, która wyróżnia BMZ-K1, jest połączenie audio z komputerem za pomocą interaktywnego przedniego portu USB. Dzięki temu rozwiązaniu można słuchać muzyki z własnego PC z doskonałą jakością dźwięku, charakterystyczną dla HiFi, a nie przez małe głośniczki komputerowe. Wystarczy jedynie podłączyć komputer do zestawu BMZ-K1 za pośrednictwem kabla USB. Pilot do wieży pozwala dodatkowo obsługiwać pliki muzyczne z twardego dysku komputera.

Wzmacniacz

Wzmacniacz wieży ma moc wyjściową 100W na kanał. Jeśli chcemy przystosować akustykę przestrzeni przez szczególne wzmocnienie lub osłabienie częstotliwości dźwięku, istnieje możliwość skorzystania z elektronicznego korektora graficznego. Co więcej, korektor może zostać użyty do poprawienia złej jakości nagrania, a nawet do zmiany dźwięku na taki, który będzie nas bawił. Wzmacniacz posiada też ustawienia tonów wysokich i średnich, system I-Bass (kontynuator takich innowacji dźwiękowych AIWA, jak „Front surround”), tryb oszczędzania mocy i przednie wejście A/V. Cyfrowe wyjście optyczne, które znajduje się w BMZ-K1, przekazuje sygnał w formie cyfrowej. Jest to istotne przy transmisji danych do innego urządzenia cyfrowego (odtwarzacz MD).

Tuner

Tuner cyfrowy FM/AM ma możliwość zaprogramowania 32 stacji. Ponadto dysponuje trzema trybami Timera (Play/Rec./Sleep) oraz opcją RDS-EON. Wydaje się ona niemal niezbędna, ponieważ obecnie wiele stacji radiowych, jednocześnie z normalnym sygnałem radiowym, emituje tzw. kod RDS, zawierający wiele dodatkowych informacji.

Odtwarzacz CD

Odtwarzacz CD posiada pięciopłytowy zmieniacz kompaktów, opcję pionowego ładowania płyt, odtwarzania CD-R/RW oraz MP3. Odtwarzacz MP3 pozbawiony jest części mechanicznych, stąd odtwarzanie gwarantuje jakość dźwięku, porównywalną z CD. Odtwarzacz może być podłączony do portu szeregowego lub portu USB komputera.

Magnetofon

Magnetofon BMZ-K1, z trójdrożnymi głośnikami o podwójnym wooferze (14 cm), dysponuje pojedynczym deckiem z autorewersem. Kasetę w magnetofonie ładuje się od góry.

Twój osobisty odtwarzacz

Osobisty odtwarzacz z nagrywarką AM-NX9 Net MD PC pozwala nagrywać i odtwarzać dźwięk na minidysku. Nagrywanie na minidysk z komputera (płyty CD) odbywa się do 32 razy szybciej. Sprzęt posiada takie właściwości, jak zasilanie bateryjne, system antywstrząsowy E.A.S.S.GP oraz możliwość nagrywania jednym przyciskiem. Aby być w pełni usatysfakcjonowanym z nowego sprzętu, dodatkowo można zaopatrzyć się w pilot z wyświetlaczem, słuchawki, kabel USB czy CD-ROM (Sonic Stage/Simple Burner).