Provident Polska 18 maja ruszył z nową odsłoną kampanii reklamowej na temat promocji skierowanej do nowych klientów firmy.
Promocja o nazwie Akcja Kalkulacja zachęca osoby, które dotychczas nie korzystały z usług Providenta do wzięcia pożyczki na 3 miesiące (ze spłatą co miesiąc) ze specjalną korzyścią dla nich. Jeśli klient spłaci to trzymiesięczne zobowiązanie w ciągu miesiąca odda dokładnie tyle ile pożyczył. Promocja dotyczy pożyczek w wysokości 500 zł, 1000 zł i 1500 zł. Jeśli klient nie zdecyduje się na taką szybką spłatę i raty odda w ciągu kolejnych dwóch miesięcy to też może liczyć na promocyjne traktowanie zredukowane zostaną mu koszty pożyczki (odsetek i obsługi domowej), w porównaniu do standardowych warunków.
Według badań prawie trzy czwarte Polaków potrzebuje około 3 miesięcy, aby zebrać kwotę ponad 1200 zł. Oznacza to, że mają niewielkie szanse by oddać chwilówkę po miesiącu i tym samym uniknąć dodatkowych kosztów. W praktyce klient nie wie ile ostatecznie będzie musiał spłacić. Natomiast w promocyjnej ofercie Providenta klient otrzymuje pożyczkę na 3 miesiące, dokładnie wie ile musi po tym czasie oddać, a jeśli uda mu się oddać pożyczoną kwotę już po miesiącu oddaje dokładnie tyle ile pożyczył. W odróżnieniu od pożyczkichwilówki nie będzie zaskoczony wysokimi dodatkowymi kosztami przedłużania spłaty. Provident daje możliwość bezkosztowego zwrotu pożyczki po miesiącu, ale jeśli klient się na to nie zdecyduje, to ma dokładnie wyliczone ile powinien oddać po 3 miesiącach. To jasno ustalone reguły pożyczania – inaczej niż w chwilówkach, gdzie czeka się potknięcie klienta z terminową spłatą i zarabia na opłatach windykacyjnych oraz rolowaniu długu.
Staraliśmy się, by nasza propozycja była alternatywą do promocji związanych z pożyczaniem za zero. Nasza oferta jest bezpieczna dla klienta, któremu nie grozi, że zostanie zaskoczony dodatkowymi opłatami. Korzystając z niej nie ryzykuje, że wpadnie w pętlę zadłużenia. Proponujemy jasne zasady: pożyczamy na dłużej, rozsądniej i bezpieczniej. Jednocześnie nowi klienci dostają bardzo korzystne warunki spłaty z miesięcznymi ratami opisuje Roman Jamiołkowski, rzecznik prasowy Provident Polska.
Akcja jest wspierana jest spotami reklamowymi w mediach ogólnopolskich i lokalnych, w tym telewizji, radio i internecie. Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała krakowska agencja Opus B, za kreację BTL, spot radiowy i internet odpowiada AdHeads. Media zostały zakupione przez dom mediowy OMD. Kampania rusza 18 maja i potrwa do końca czerwca.
dostarczył infoWire.pl