Strona www.albedomarketing.pl/andrzejki/ jest ogólnodostępna, aczkolwiek idea całej akcji zakłada dotarcie min. do wszystkich klientów Albedo oraz osób, z którymi agencja miała okazję się spotkać lub współpracować w ciągu ostatnich kilku lat. Do tych właśnie osób Albedo przygotowało również specjalny mailing elektroniczny zawierający link do strony oraz indywidualną wróżbę, co nawiązuje do idei marketingu bezpośredniego – indywidualnego potraktowania każdego odbiorcy komunikatu.
„Pomysł stanowi alternatywę dla kartek z życzeniami świątecznymi, którymi przedstawiciele firm są zasypywani w okresie świąteczno-noworocznym. Kartki świąteczne jeśli nie giną w gąszczu innych, to lądują w szufladzie lub koszu na śmieci. Wykorzystujemy Andrzejki jako okazję by zostać zauważonym, min. poprzez wykorzystanie pozytywnych skojarzeń związanych z tym szczególnym dniem w roku” – argumentuje Paweł Antkowiak, Managing Director agencji. Jego zdaniem takie działanie jest dowodem na coraz bardziej innowacyjne metody dotarcia do klienta w tak konkurencyjnym środowisku jakim jest rynek agencji reklamowych. „Każda agencja szuka bezpośredniego kontaktu z potencjalnym klientem, buduje świadomość własnej marki, a przy okazji buduje wizerunek agencji kreatywnej. To jeden z pomysłów Albedo na realizację tych celów” – dodaje.
Albedo Marketing jest poznańską agencją reklamową, specjalizującą się w działaniach BTL. Do grona klientów agencji należą min. Indesit Company, Philips Lighting, Aronia S.A. Agencja istnieje na rynku od ponad 3 lat, a realizowane przez agencję działania obejmują rynki Polski, a także Europy Centralnej i Wschodniej.