Alcatel na czele dostawców rozwiązań telefonii głosowej dla firm

W 2004 roku udział Alcatela w rynku (kryterium – wolumen dostarczonych linii telefonicznych) wzrósł do 16,5%, co było możliwe dzięki lepszym o 4,9% wynikom sprzedaży. Dla porównania, przeciętny wzrost sprzedaży na rynku w ciągu roku wyniósł 3,4%. Raport Gartnera potwierdził również silną pozycję Alcatela w dziedzinie całkowitej liczby dostarczonych linii IP, co przełożyło się na 22,6% udział w rynku w 2004 roku.

* Prawa autorskie do Magicznego Kwadrantu należą do firmy Gartner, a jego wykorzystanie wymaga uzyskania odpowiedniej zgody. Magiczny Kwadrant przedstawia graficzną reprezentację rynku w danym momencie i określonym czasie. Obrazuje analizę Gartnera w jaki sposób określeni dostawcy są oceniani według kryteriów przyjętych dla danego rynku, które zostały zdefiniowane przez agencję. Gartner nie udziela poparcia żadnemu dostawcy, produktowi lub usłudze przedstawionej w Magicznym Kwadrancie, oraz nie zaleca wybierania wyłącznie firm z segmentu Leaders (Liderzy). Magiczny Kwadrant pełni wyłącznie rolę narzędzia badawczego i nie jest z założenia poradnikiem sugerującym dalsze działania. Gartner nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych ani domniemanych, przydatności niniejszych wyników do określonego celu.

Informacje o Alcatelu

Alcatel dostarcza rozwiązania komunikacyjne dla operatorów, dostawców Internetu, instytucji i firm. Umożliwiają one szeroko rozumianą transmisję głosu, danych i wideo. Wykorzystując swoją mocną pozycję na rynku stacjonarnych i mobilnych sieci szerokopasmowych, aplikacji i usług, Alcatel wspiera swoich partnerów w budowie zorientowanego na użytkownika świata usług szerokopasmowych. Firma zanotowała w 2004 roku przychody w wysokości 12,3 miliarda euro i działa w ponad 130 krajach na całym świecie.