Algida prowadzi

Algida Śmietankowo Śmietankowa to podwójnie śmietankowe lody gwarantujące wyjątkowy smak. Nowa propozycja Algidy to odpowiedź na preferencje smakowe Polaków, którzy jak pokazały badania TNS OBOP, spośród wszystkich smaków, najbardziej lubią śmietankowy.

Algida Śmietankowo Śmietankowa podkreśla śmietankowość Algidy i ma potencjał, by zostać jednym z ulubionych produktów na rynku
– mówi Marcin Snopkowski, Dyrektor Generalny Algidy.

Nowy smak sprzedawany jest w litrowych opakowanich, w sugerowanej cenie 6,90 zł.

Rynek lodowy postrzegany jest jako rynek wymagający wprowadzania bardzo wielu nowości produktowych. Jednak wbrew pozorom Polacy są silnie przywiązani do swoich znanych od lat, ulubionych smaków
– stwierdza Marcin Snopkowski. Wiodącymi markami na rynku, zarówno w świadomości konsumentów, jak i w sprzedaży, jest wśród lodów familijnych Algida Śmietankowa, a wśród lodów impulsowych śmietankowe Bigi. Algida silnie konkuruje na rynku produktów w dostępnych cenach. W tym roku obniża aż o 13% cenę ulubionej przez konsumentów serii lodów familijnych – Algidy Śmietankowej.

Algida jest najbardziej znaną marką lodów w Polsce. Zna ją 94% Polaków, a 46% wybiera Algidę przed jakimikolwiek innymi lodami**.

Aż 60% konsumentów jest lojalnych wobec Algidy, co stanowi wyjątkowo wysoki wynik nie tylko w kategorii lodowej. Oczekujemy, że w roku 2006 umocnimy się na pozycji lidera rynku. Aby to osiągnąć, znacząco wzmocnimy skuteczne w poprzednich latach programy marketingowo-sprzedażowe
– podsumowuje Marcin Snopkowski.

* 26,9% według danych AC Nielsen; 29,2 % według danych MEMRB
** według danych SMG/KRC