Alior Bank wkracza na platformę Booksy. W przyszłości rezerwowanie wizyt może pojawić się w aplikacji banku

Kolejny bank pojawił się na platformie Booksy. Od 28 maja wizyty w placówkach mogą rezerwować klienci Alior Banku. Z usługi mogą korzystać klienci indywidualni oraz mikroprzedsiębiorcy.

fot. Shutterstock

Jak czytamy w komunikacie prasowym, klienci mogą umawiać się na wizyty, aby załatwiać takie sprawy, jak założenie lub obsługa konta osobistego lub firmowego, wzięcie pożyczki lub kredytu, założenie lub zamknięcie lokaty, obsługa kredytu hipotecznego, inwestycje i inne.

Zobacz też: mBank wprowadza nowe regulaminy. Zobaczcie, co się zmieni

Na początku na platformie Booksy dostępne będą placówki w Warszawie, Krakowie i we Wrocławiu. Jeśli usługa spodoba się klientom, bank udostępni kolejne oddziały i miasta. Co ciekawe, bank pisze, że usługa może pojawić się także w przyszłości w aplikacji na smartfony Alior Mobile.

Booksy to najpopularniejsza na świecie tworzona w Polsce aplikacja do umawiania się. W tej chwili korzysta z niej ponad 7 milionów klientów w Polsce, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, RPA, Brazylii i USA. Booksy to dynamicznie rozwijający się marketplace, gdzie klienci mogą korzystać ze stale rosnącej oferty usług nie tylko z segmentu beauty.

Zobacz też: Alior Bank szuka startupów do rozwoju swojej aplikacji mobilnej

Pierwszym bankiem, który pojawił się na platformie Booksy był BNP Paribas. Wdrożenie ogłoszono zaledwie kilka dni temu. O jego szczegółach pisałem w tekście BNP Paribas nawiązał współpracę z Booksy. Użytkownicy aplikacji mogą rezerwować wizyty w banku online