Alior Bank po raz kolejny stawia na graczy

W 2024 r Alior Bank planuje rozszerzyć działania w sektorze gamingowym i jeszcze mocniej uczestniczyć w rozwoju polskiej sceny sportów elektronicznych. W tym celu nawiązał współpracę z organizacją esportową Devils.one, która wesprze bank między innymi w realizacji eventów i turniejów, a także promowaniu kobiecego esportu.

fot. REDPIXEL.PL/Shutterstock

Alior Bank niejednokrotnie już wspierał najważniejsze  wydarzenia w branży gier, takie jak najwyższa liga League of Legends, czy „Meet at Rift”. Drużyna esportowa Alior Bank Team w minionym roku zdobyła tytuł wicemistrza Polski w Ultralidze. W 2024 r. Alior zamierza rozszerzyć swoje działania w tym zakresie. Oprócz współpracy z poszczególnymi dywizjami, bank zaplanował organizację eventów i turniejów, akcje ze znanymi streamerami czy wsparcie dla kobiet w świecie esportu. Tak szeroki wachlarz aktywności zrealizować pomoże Devils.one.

– Jesteśmy marką blisko graczy i dla graczy. Dlatego zdecydowaliśmy się na dalsze zaangażowanie w rozwój polskiej sceny gamingowej. Chcemy uczestniczyć w rozwoju różnych gałęzi tej branży – od organizacji wydarzeń po zmniejszanie nierówności wśród graczy. Współpraca z najstarszą organizacją esportową w Polsce była więc naturalnym krokiem, dzięki któremu lepiej i szybciej wprowadzimy te inicjatywy w życie – mówi Mateusz Tomczak, Menedżer ds. Rozwoju Produktów w  Alior Banku.

Devils.one powstała w 2019 r. i jest jedną z najstarszych profesjonalnych organizacji esportowych. Od początku swojego istnienia, osiągnęła imponujące wyniki, zdobywając puchary w turniejach takich jak Ultraliga, ESL Mistrzostwa Polski czy Polska Liga Esportowa. Organizacja wyróżnia się unikatowym podejściem do budowy swoich zespołów, kładąc nacisk na scouting i rozwój młodych zawodników. Kilku jej wychowanków, między innymi: Czajek, Lucker, Erdote, Agresivoo, Bruness czy Sinmivak, występuje już w najlepszych międzynarodowych zespołach. Devils.one współpracuje z ponad 20 streamerami – jest to najliczniejsza w Polsce sieć związana z organizacją esportową.

– Partnerstwo z bankiem nie jest w naszej branży oczywistym wyborem, tym bardziej cieszymy się, że mamy taką możliwość. Szczególnie biorąc pod uwagę dotychczasowe działania Aliora w tym sektorze. Wierzymy, że wspólnie przyczynimy się do rozwijania młodych talentów, promocji kobiecego esportu i likwidowania barier dla graczy. Mamy w tym zakresie ogromne doświadczenie, dlatego z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że sukces mamy jak w banku  – mówi Daria Rupniewska, CEO devils.one.

Organizacja łączy kompetencje z zakresu esportu z działalnością edukacyjną i CSR. Już od kilku lat, we współpracy z Riot Games tworzy akademię dla młodych zawodników, w tym dla osób wykluczonych społecznie. Oprócz tego, odpowiada za wiele innych, innowacyjnych projektów z obszaru edukacji, szkolenia i CSR. Są to między innymi obozy gamingowe “Esports Skills Camp”, czy studia “zarządzanie w Esporcie” realizowane wspólnie z Wyższą Szkołą Kultury Fizycznej i Turystyki w Pruszkowie.

Źródło: Alior Bank