Alior Bank promuje bezpieczne zakupy w internecie z aplikacją mobilną – nowa odsłona kampanii reklamowej

Bezpieczeństwo górą! – pod takim hasłem rozpoczęła się najnowsza kampania marketingowa 360 Alior Banku. Kontekst wspinaczki i asekuracji jest tłem do opowiedzenia o narzędziach, takich jak powiadomienia SMS i push, które wspierają bezpieczeństwo transakcji realizowanych przez klientów. Działania w ramach kampanii 360, zaplanowane do końca roku, obejmują emisję spotów w telewizji, aktywności reklamowe w serwisach VOD, internecie oraz kinach.

fot. Shutterstock

W spocie reklamowym Alior Banku pojawia się pan w meloniku, który towarzyszy córce podczas zajęć wspinaczki. Trener przeprowadzając wstępny instruktaż podkreśla grupie uczestników, że ich bezpieczeństwo jest najważniejsze. Bohater marki oraz instruktor zgadzają się, że podobną czujność warto zachować w przypadku korzystania z bankowości w sieci. W Alior Banku asekurację klienta podczas dokonywania zakupów internetowych zapewnia aplikacja do Konta Jakże Osobistego – Alior Mobile.

– W naszej najnowszej kampanii chcemy pokazać, że niezależnie od miejsca i sytuacji zawsze warto zachować szczególną ostrożność. Wkraczamy właśnie w wysoki sezon zakupów w e-commerce. Wiele osób polować będzie na okazje i przeceny w związku z nadchodzącym Black Friday czy w poszukiwaniu świątecznych prezentów. Dlatego chcemy szczególnie uczulić klientów i zwrócić ich uwagę na działania w sieci. Wraz z rozwojem aplikacji mobilnej robimy wszystko, by gwarantować maksymalne bezpieczeństwo jej użytkowników, dodając w tym celu kolejne narzędzia i funkcje. Jednocześnie chcemy im przypomnieć o zachowaniu ostrożności i weryfikacji sklepów przed dokonaniem transakcji – mówi Jacek Polańczyk, wiceprezes zarządu Alior Banku, odpowiedzialny za obszar komunikacji marketingowej.

Za koncepcję odpowiada agencja marketingowa PZL, natomiast za produkcję odpowiedzialny jest dom produkcyjny Film Produkcja, studio postprodukcyjne Televisor i studio dźwiękowe Juice. Z kolei planowanie i zakup mediów stoi po stronie domu mediowego Sigma Bis. Dodatkowo bank zaplanował dystrybucję materiałów promocyjnych w sieci oddziałów własnych.

Spot reklamowy: https://www.youtube.com/watch?v=vlFlvhbrCMA

Źródło: Alior Bank