Alior Bank wprowadza zmiany w bankowości elektronicznej. Oto ich lista

W grudniu ubiegłego roku wszyscy klienci Alior Banku dostali w końcu dostęp do nowej bankowości internetowej i mobilnej. Nie brakowało jednak osób, które zarzucały brak niektórych funkcji. Teraz bank uzupełnia systemy wprowadzając nowe narzędzia.

Nowa bankowość internetowa Alior Banku zadebiutowała w połowie ubiegłego roku. Bank nie udostępnił jej jednak od razu wszystkim klientom i podpinał użytkowników partiami. Wszyscy dostali do niej dostęp dopiero w grudniu 2017 r. Część użytkowników zarzuciła nowym systemom ascetyzm i brak niektórych funkcji. Użytkownicy telefonów z Androidem ocenili w sklepie Google Play nową aplikację na 2,8.

KateDerr, YAY Foto

Dziś bank poinformował, że wprowadza nowe narzędzia do bankowości mobilnej. Pojawił się tam m.in. moduł zarządzania limitami dla kart płatniczych. Pozwala on na parametryzację limitów transakcji gotówkowych oraz bezgotówkowych, również z uwzględnianiem udziału transakcji internetowych i pozostałych realizowanych bez fizycznego przedstawienia karty. Funkcja znajduje się w szczegółach karty, a w przypadku kart kredytowych także w menu kontekstowym dostępnym na karcie produktu na pulpicie.

Ponadto w aplikacji wprowadzono zmiany w zakresie obsługi przelewów własnych, korzystania z płatności Blik oraz realizacji przelewów przy użyciu szablonów płatności.

W bankowości internetowej uzupełniono ekran logowania o wskazówki korzystania z systemu, udostępniono możliwość użycia ukośnika w tytule przelewu, zmieniono szczegóły związane z przelewami walutowymi oraz przelewami z rachunków walutowych i usunięto przelew do ZUS z listy formularzy.

Bank zapowiedział, że wkrótce wprowadzi kolejne nowości. Na razie nie podał jednak jakie. Użytkownikom korzystającym z systemu Android może na przykład brakować logowania za pomocą odcisków palca. Z takiej usługi mogą natomiast korzystać klienci wyposażeni w smartfony działające na iOS.