Alior Sync wykorzysta badania usability do rozwoju biznesu

Alior Sync, internetowa marka Alior Banku, jest unikalnym projektem na skalę światową. To pierwszy bank, który oferuje kompleksowe usługi bankowe przez 24 godziny na dobę. Bank synchronizuje się ze stylem życia i potrzebami klientów, którzy oczekują bankowości w pełni wirtualnej, poszerzonej o dodatkowe usługi pozabankowe.

Przy pomocy KKVLAB postanowiliśmy sprawdzić, czy proces składania wniosku o konto osobiste Alior Sync może być jeszcze bardziej przyjazny dla użytkownika niż dotychczas. Chcieliśmy przetestować ergonomię i intuicyjność wniosku oraz stron do niego prowadzących, aby jak najlepiej docierać do potrzeb naszej grupy docelowej. Wychodzimy z założenia, że dobra oferta to nie wszystko musi być ona również prawidłowo zakomunikowana. Musi być zrozumiała, wzbudzać zaufanie a użytkownik na każdym etapie zakładania konta ma czuć się bezpiecznie mówi Paweł Gierasiński, Specjalista ds. Sprzedaży Internetowej w Alior Banku.

Na zlecenie Alior Sync zespół UsabilityLAB (komórka badawcza agencji interaktywnej KKVLAB) wykonał testy użyteczności, obejmujące m.in. badania z użyciem eyetrackera. Przebadano wniosek internetowy o konto osobiste Alior Sync, oraz m.in. stronę główną www.sync.pl.

Wyniki badań zostaną wkrótce wykorzystane do poprawienia użyteczności ww. stron, co pozwoli Alior Sync jeszcze lepiej realizować założone cele biznesowe.

Alior Bank – jest jednym z liderów w wyznaczaniu nowych trendów na rynku bankowym oraz wprowadzaniu przełomowych innowacji technologicznych i produktowych, a także ustanawianiu standardów jakości obsługi klientów. Alior Sync to pierwszy wirtualny bank nowej generacji, który rozpoczął działalność 14 czerwca br. Bank Alior Sync dostępny jest dla klientów zawsze i wszędzie, oferując wyłącznie internetowe produkty i usługi dopasowane do szybko zmieniającego się stylu życia.

Więcej na: http://www.sync.pl/

UsabilityLAB – Komórka badawcza agencji interaktywnej KKVLAB, istniejącej od 1999 roku. UsabilityLAB to interdyscyplinarny zespół, który bada użyteczność serwisów internetowych, sklepów online, aplikacji na każdym etapie ich życia od prototypów, przez wersje testowe stron aż po gotowe serwisy. UsabilityLAB wykonuje zarówno audyty eksperckie, testy z udziałem użytkowników jak i badania z użyciem eyetrackera. Dotychczas zespół UsabilityLAB zrealizował projekty badawcze dla takich klientów jak: Alior Bank, Eden Springs, Integrated Solutions (grupa Orange), iplay.pl, Mens Health, PURO Hotel.

Więcej na: http://www.usability-lab.pl/