Allianz informuje klientów nie tylko o ubezpieczeniach

Allianz uruchomił właśnie cykliczny newsletter „Nie tylko ubezpieczenia”. Do wszystkich zainteresowanych raz w miesiącu wysyłane będą ciekawe artykuły i porady dotyczące sytuacji, z jakimi każdy ma do czynienia na co dzień. Z newslettera mogą korzystać także wszystkie inne zainteresowane osoby – wystarczy zarejestrować swój adres e-mailowy.

Przygotowany przez Allianz newsletter rezygnuje z tematów typowo ubezpieczeniowych, poruszając szeroki zakres zagadnień związanych z bezpieczeństwem w codziennym życiu. Znajdą się więc w nim informacje związane np. z eksploatacją własnego samochodu , bezpieczną jazdą, porady dotyczące komputera i bezpieczeństwa w sieci. Stałym elementem będą też teksty poświęcone zdrowemu trybowi życia. Nie zabraknie też porad związanych z bezpiecznym i efektywnym zarządzaniem finansami osobistymi. Całość będzie uzupełniona o ciekawostki z popularnonaukowego portalu Allianz Knowledge.

– Wprowadzając to rozwiązanie, myśleliśmy o potrzebach naszych klientów, którzy poszukają ciekawych informacji i porad przydatnych w codziennym życiu. Allianz, jako globalna firma ubezpieczeniowa działająca w wielu obszarach, ma dużą wiedzę na tematy związane właśnie z sytuacjami, jakie spotykają nas na co dzień. Tą wiedza chcemy się dzielić z naszymi klientami, bo mamy nadzieję, że dzięki temu często unikną w życiu nieprzewidzianych sytuacji  – mówi Michał Podogrodzki, dyrektor Departamentu Marketingu w Allianz Polska.

Newsletter przygotowany przez Allianz jest kolejnym krokiem w kierunku digitalizacji działań marketingowych podejmowanych przez firmę. – Chcemy być obecni z naszym przekazem tam, gdzie są nasi klienci. Ponieważ coraz większa część z nich aktywnie korzysta z internetu, uznaliśmy, że jest to kolejne pole dla naszych działań informacyjnych i wizerunkowych – dodaje Michał Podogrodzki.

Newsletter oraz poświęconą mu stronę można znaleźć pod adresem www.nietylkoubezpieczenia.pl.

Źródło: Allianz