Już po raz trzeci Allianz Polska zachęca do udziału w akcji #wdobrejsprawie, której celem jest wsparcie podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Mechanizm jest prosty jedno udostępnienie świątecznego postu na Facebooku, Instagramie lub Twitterze = 1 zł na ferie zimowe podopiecznych Stowarzyszenia.
Dzięki ubiegłorocznej edycji kampanii i zebranym w jej trakcie środkom, 26 podopiecznych SOS Wioski Dziecięce wzięło udział w zimowych atrakcjach zaplanowanych przez organizatorów na czas ferii. Dzieci w trakcie szkolnej przerwy zimowej wybrały się do kina, i teatru, bawiły się w parku trampolin, fly parku a także miały zaplanowaną wizytę na lodowisku. Na zakończenie ferii zorganizowany został bal karnawałowy, który był podsumowaniem wspólnie spędzonego czasu.
– Ubiegłoroczna edycja kampanii zakończyła się sukcesem! W tym roku, już po raz trzeci, zachęcamy do dzielenia się dobrymi emocjami i włączenia się naszą akcję. Dla Allianz współpraca ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce jest bardzo ważna, dlatego angażujemy się w różne aktywności, które wspierają podopiecznych. A Święta to doskonała okazja, aby razem działać #wdobrejsprawie – mówi Michał Podogrodzki, Dyrektor Komunikacji i PR, Allianz Polska.
Celem kampanii, podobnie jak w ubiegłym roku, jest przekazanie realnego wsparcia finansowego na ferie dla podopiecznych Stowarzyszenia. Akcja polega na umieszczaniu w kanałach social media dedykowanej kartki świątecznej przygotowanej przez ubezpieczyciela we współpracy ze znaną ilustratorką Magdą Pilaczyńską. Aby wziąć udział w akcji wystarczy udostępnić publicznie specjalną, świąteczną kartkę na Facebooku,w opisie dodać hashtag #wdobrejsprawie i oznaczyć profil Allianz Polska. Na Instagramie i Twitterze wystarczy umieścić post z dedykowanym hashtagiem #wdobrejsprawie.
Akcja potrwa do 27 grudnia, a zebrane w jej trakcie środki zostaną przekazane na ferie zimowe podopiecznych SOS Wioski Dziecięce. Partnerem technologicznym akcji jest SentiOne, który odpowiada za zliczanie hashtagów akcji ze wszystkich kanałów social media.
Źródło: Allianz Polska