Allianz promuje Plan na dziś i jutro

4 października startuje kinowa kampania nowego ubezpieczenia oferowanego przez Allianz – „Plan na dziś i jutro”. W ramach kampanii przygotowano spot reklamowy oraz kreacje internetowe.

Przez cały październik spot reklamowy nowego produktu Allianz będzie emitowany w całej Polsce w 64 kinach sieci Cinema City, Helios, Imax i Kinoplex przy okazji najciekawszych premier wchodzących w tym czasie na ekrany, co pozwoli dotrzeć z informacją o nowym produkcie do ok. 1,4 mln dorosłych widzów. Kampanię kinową uzupełnia prowadzona w tym samym czasie kampania internetowa produktu.

„Plan na dziś i jutro” to kompleksowa polisa oszczędnościowo-ochronna, której elastyczna konstrukcja umożliwia pełne dopasowanie do potrzeb klienta na każdym etapie jego życia. Trzonem polisy jest umowa podstawowa mająca na celu gromadzenie kapitału na przyszłość, a elementem uzupełniającym polisę ubezpieczenia na życie. Zakres ochronny polisy można rozszerzać również o inne umowy dodatkowe zapewniające bezpieczeństwo w razie wypadku, choroby czy zabezpieczające zdrowie dziecka, m.in. polisę Best Doctors umożliwiającą dostęp do konsultacji i leczenia w najlepszych klinikach na całym świecie.

Źródło: Allianz Polska