Allianz uczy klientów bezpiecznego planowania budżetów rodzinnych

Databroker S.A.  bierze udział w szeroko zakrojonym projekcie edukacyjnym Allianz, który uczy klientów długoterminowego i bezpiecznego planowania budżetów rodzinnych. Propozycja  jest kierowana przede wszystkim do rodzin z dziećmi, osób  prowadzących indywidualną działalność gospodarczą oraz wszystkich zainteresowanych zabezpieczeniem swojego majątku – nieruchomości i samochodów.

W latach 60-tych profesor Walter Mischel z Uniwersytetu Stanfordzkiego, przeprowadził eksperyment, który potocznie nazywany jest „testem pianki” (marshmallow test). Mischel przedstawiał dzieciom propozycję: możesz zjeść jedną piankę teraz, albo poczekać chwilę na mój powrót  i w nagrodę za wytrwałość otrzymać aż dwie. Jeśli dziecko decydowało się zaczekać, badacz wychodził zostawiając je sam na sam z kuszącym cukierkiem. Dzieci mogły w każdej chwili użyć dzwonka i przerwać oczekiwanie. Powiedziano im, że na jego dźwięk psycholog wróci, a one będą mogły zjeść jedną piankę.

Jaki związek na projekt umawiania spotkań doradczych ze słynnym eksperymentem psychologicznym z lat 60-tych?

Klienci w ramach działań edukacyjnych są zachęcani do spotkania z profesjonalnym doradcą Allianz i analizy poziomu zabezpieczenia rodziny teraz i w przyszłości. Decyzja o wyborze produktu finansowego jest długoterminowa, a jej pozytywne skutki będą widoczne po wielu latach lub w przypadku wystąpienia u klienta zdarzeń losowych objętych ubezpieczeniem. Tym samym doradca zachęca do podjęcia decyzji, które skutecznie zabezpieczą finansowo klienta i jego rodzinę oraz pomnożą jego majątek. 

Partnerem wspierającym skuteczność projektu jest databroker S.A. Realizując działania telemarketingowe, databroker S.A. dociera z informacją o możliwości bezpłatnych spotkań z doradcami Allianz, korzystając z kilkudziesięciu baz danych, starannie selekcjonując osoby, dla których bezpieczeństwo finansowe jest wysokim priorytetem. W rozmowie z potencjalnymi klientami, zadaniem konsultantów databroker S.A. jest  wzbudzenie zainteresowania ofertą oraz umówienie spotkania z doradcą Allianz.  Projekt ma na celu optymalizację czasu pracy profesjonalnych doradców finansowych w taki sposób, aby mogli poświęcić swój czas faktycznie zainteresowanym klientom.

Źródło: databroker S.A.