Alternatywa dla chwilówek online. Pożyczki długoterminowe w sieci

Profi Credit, jako jedna z pierwszych w Polsce firm udzielających pożyczek średnioterminowych wprowadza internetowy system sprzedaży swoich produktów. Wystarczy wypełnić prosty formularz online, aby w krótkim czasie otrzymać środki na konto.


Od pewnego czasu na polskim rynku dużą popularnością cieszą się pożyczki online. Większość firm stawiających na sprzedaż internetową oferuje klientom tzw. „chwilówki”, czyli pożyczki na niskie kwoty (najczęściej nieprzekraczające 1500 zł) ze stosunkowo krótkim, bo najczęściej nieprzekraczającym dwóch miesięcy, okresem kredytowania. Spółka Profi Credit Poland, jako jedna z pierwszych instytucji pozabankowych w Polsce oddała do dyspozycji klientów internetowy system sprzedaży pożyczek na okres do 24 miesięcy. Za pośrednictwem tego kanału sprzedaży wnioskodawca może otrzymać od Spółki kwotę do 4000 złotych. System rozpatrywania wniosków został w pełni zautomatyzowany – ocena zdolności kredytowej klienta trwa zwykle kilkanaście sekund. Dzięki temu, środki mogą trafić na konto klienta w znacznie krótszym czasie niż w przypadku standardowego procesu sprzedaży.

– Naszym klientom zwykle bardzo zależy na czasie. To, jak szybko otrzymają gotówkę stanowi kluczowe kryterium wyboru pożyczkodawcy. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom uruchomiliśmy system sprzedaży pożyczek online. Pozwoliło to znacznie przyspieszyć proces przyznawania środków. Oferta stanowi atrakcyjną alternatywę dla tzw. „chwilówek”, a podsumowanie sześciu miesięcy sprzedaży w tym kanale dowodzi, iż cieszy się dużym zainteresowaniem– mówi Jarosław Czulak, Dyrektor Działu Marketingu, Profi Credit Poland.

Ponadto Profi Credit uruchomiło dla swoich klientów specjalny panel, dzięki któremu, po zalogowaniu mogą oni w każdej chwili sprawdzić, ile rat pozostało im do spłacenia, uzyskać wgląd do planu spłaty pożyczki i na bieżąco kontrolować wszystkie kwestie związane z zaciągniętym zobowiązaniem.

– Stawiamy na transparentność oferty. Zasady udzielania pożyczek, zarówno online, jak i w oddziałach, są przejrzyste i klarowne. Zależy nam, by klienci mieli stały, wygodny dostęp do wszelkich informacji związanych ze swoimi finansami. Mają dzięki temu większy komfort i łatwiej im spłacać raty w terminie –wyjaśnia Jarosław Czulak.