Od 2000 roku zauważalna jest tendencja wzrostowa poziomu zadowolenia klientów korzystających z usług banków funkcjonujących na rynku amerykańskim. Bank Wachovia został najwyżej sklasyfikowany w tym zestawieniu, klienci przyznali mu aż 80 punktów. Ranking banku wzrósł w 2006 roku o 1,3% w porównaniu do roku poprzedniego oraz o 14% w porównaniu do roku 2000. To wielkie wyróżnienie dla banku, tym bardziej, że zostało ono przyznane przez samych konsumentów już po raz szósty.
Bank Wachovia jest jednym z największych banków amerykańskich. Na koniec grudnia 2006 roku aktywa banku wyniosły 707 miliardów dolarów. 80 punktów przyznane bankowi Wachovia to najwyższy poziom zadowolenia wyrażony przez konsumentów w ciągu 13-letniej historii funkcjonowania badań w oparciu o wskaźnik the American Customer Satisfaction Index. Wskaźnik the ACSI opracowywany jest przy współpracy z University of Michigan Business School, the American Society for Quality oraz firmą doradczą CFI Group. Służy on do badania poziomu satysfakcji klientów z jakości produktów i usług finansowych świadczonych przez firmy mające duży udział w rynku amerykańskim.