Analiza wydatków oraz stan konta przed zalogowaniem – nowości w usłudze „Dodaj konto z innego banku” w Moim ING

Klienci ING, którzy dodali konta lub karty z innego banku mogą teraz w systemie bankowości internetowej i mobilnej Moje ING analizować wydatki z tych kont i kart łącznie z wydatkami w ING, a w aplikacji mobilnej – sprawdzać stan konta z innego banku przed zalogowaniem.

fot. Shutterstock

Użytkowników aplikacji mobilnej ucieszy zapewne fakt, że nie będą się musieli każdorazowo logować, aby sprawdzić stan konta z innego banku. Analogicznie jak dla kont z ING – wystarczy wybrać na ekranie startowym aplikacji opcję „Dodaj skrót”, następnie wskazać konto z innego banku oraz określić sposób wyświetlania salda (kwotowo lub procentowo). Od tej pory wystarczy jedno spojrzenie na ekran telefonu, aby jednocześnie sprawdzić stan kont w ING i w innych bankach bez logowania.

Dla kont i kart w PLN dodanych w Moim ING z innych banków bank oferuje nie tylko kategoryzację przychodów i wydatków, ale również możliwość analizowania i monitorowania tych wydatków łącznie z wydatkami z kont w ING, we wszystkich narzędziach do zarządzania finansami w Moim ING (Historia transakcji, Analiza wydatków i Budżet).

Analiza wydatków oraz Budżet to funkcjonalności w ramach usługi Zarządzania finansami dostępnej w aplikacji Moje ING:

  • Budżet – to globalny limit wydatków, dzięki któremu klienci mogą śledzić swoje miesięczne wydatki, a aplikacja podpowiada im na jakim etapie wykorzystania budżetu obecnie się znajdują;
  • Analiza wydatków – to zestawienie wszystkich wydatków według kategorii, dzięki czemu klienci wiedzą, ile w danym okresie wydali na przykład na samochód i transport, rachunki czy edukację. Kategoria jest przypisana do transakcji. W każdej chwili klient może ją zmienić na inną lub podzielić na kilka kategorii.

Źródło: ING