Apella przejmuje zadania Media SKOK-u

Dzięki przejęciu agencji reklamowej Media SKOK przez spółkę akcyjną Apella, swoją działalność rozpoczyna nowa agencja marketingu zintegrowanego. Zmiana nierozłącznie wiąże się z otwarciem firmy na nowe wyzwania. Obok podmiotów systemu SKOK, Apella S.A. obsługiwać będzie również firmy niezwiązane z branżą finansową.

Ponad stuosobowy zespół Apelli realizuje zlecenia od koncepcji i opracowania strategii poprzez kreację i zakup mediów, po emisję materiałów promocyjnych w skali ogólnopolskiej. Dla swoich klientów pełnić będzie także funkcję domu mediowego. Spółka zarządza również treścią największej w Polsce sieci ponad pół tysiąca wewnętrznych i zewnętrznych monitorów LCD w oddziałach Kasy Stefczyka, emitujących przekaz informacyjny i reklamowy.

Apellę prowadzi trzyosobowy zarząd w składzie:

Romuald Orzeł – prezes zarządu, były prezes Telewizji Polskiej, były redaktor naczelny m.in. Dziennika Zachodniego,

Zuzanna Kosecka – wiceprezes zarządu,

Tomasz Przybek – wiceprezes zarządu.

W dotychczasowym dorobku Media SKOK, którego spadkobiercą jest Apella, są liczne produkcje reklamowe – ogólnopolskie kampanie produktowe i wizerunkowe kas kredytowych, działania z zakresu PR w prasie, radiu, telewizji i Internecie oraz szereg projektów eventowych, multimedialnych i wydawniczych.

Źródło: Apella Spółka Akcyjna