Już można pobrać pierwszą bezpłatną aplikację BRE Ubezpieczenia dedykowaną użytkownikom iPhone i iPad. Dzięki tej aplikacji klienci mogą szybko i wygodnie zakupić ubezpieczenie turystyczne i jednym przyciskiem wezwać pomoc: w ramach posiadanego assistance samochodu (np. w związku z awarią) lub w trakcie wyjazdu zagranicznego.
Podążamy za potrzebami innowacyjnych i aktywnych klientów, którzy coraz częściej korzystają ze smartfonów i tabletów. Dlatego zdecydowaliśmy się stworzyć pierwszą w Polsce aplikację pozwalającą na zawarcie ubezpieczenia poprzez i-Phone i i-Pad oraz jednocześnie umożliwiającą skorzystanie z usług assistance: samochodowego i podróżnego – mówi Paweł Zylm, prezes BRE Ubezpieczenia.
Aplikacja udostępnia następujące funkcjonalności:
- zakup ubezpieczenia turystycznego przez wszystkich, którzy pobiorą aplikację,
- wezwanie pomocy w razie choroby lub wypadku z lokalizacją GPS poszkodowanego, np. transport medyczny w razie wypadku na stoku lub zapewnienie interwencji medycznej choremu przebywającemu na wczasach,
- wezwanie pomocy drogowej z lokalizacją GPS wzywającego pomoc, np. w razie awarii auta lub wypadku w Polsce lub Europie.
Aby dokonać zakupu polisy wystarczy pobrać aplikację na iPhone’a/iPad’a, wypełnić wniosek o ubezpieczenie oraz dokonać płatności przelewem elektronicznym w jednym z kilkunastu banków lub za pomocą karty kredytowej. Płatności obsługuje eCard SA, gwarantująca bezpieczeństwo zgodnie z normami Visa, MasterCard oraz American Express.
Wezwanie pomocy assistance jest dostępne dla klientów, którzy zakupili polisę assistance wraz z ubezpieczeniem OC i AC na stronach mBanku i MultiBanku lub w ramach wykupionego ubezpieczenia turystycznego w BRE Ubezpieczenia zakupionego zarówno poprzez aplikację jak i na stronach mBanku i MultiBanku. Usługi są dostępne zgodnie z wybranym wariantem polisy.
Aplikacja powstała przy współpracy BRE Ubezpieczenia i firmy Comarch i wspiera urządzenia firmy Apple (iPhone 3GS, iPhone 4, iPad, iPad2). Wymagana wersja systemu operacyjnego urządzenia to: iOS 4.0 lub wyższa. W planach jest dalsze wspólne rozwijanie aplikacji i wprowadzanie na platformę sprzedażową nowych produktów ubezpieczeniowych.
Źródło: BRE Ubezpieczenia