Aplikacje mBanku najlepiej oceniane w polskim AppStore

Tylko w ciągu dwóch pierwszych tygodni obecności w AppStore, aplikacje mBanku na urządzenia Apple pobrało ok. 11 tys. klientów. Użytkownicy uznali również aplikację na iPhone’a za najlepszą wśród darmowych aplikacji bankowych.

Aplikacje mBanku na iPhone oraz iPad podbijają polski AppStore, stając się najpopularniejszymi i najczęściej pobieranymi darmowymi wersjami dostępnych aplikacji finansowych.

– Od chwili debiutu aplikacji odnotowaliśmy średnio ponad 1,5 tys. logowań dziennie, z czego trzy czwarte stanowiły wejścia z iPhone i aż 25 proc. z iPada – mówi Paweł Kucharski, dyrektor banku ds. marketingu i rozwoju biznesu bankowości detalicznej, reprezentujący mBank. – Tak wysoka liczba pobrań aplikacji już w pierwszych dniach potwierdza, że nasi klienci to nie tylko osoby aktywnie korzystające z bankowości elektronicznej, ale także awangarda użytkowników bankowości mobilnej. Szczególnie cieszy także bardzo dobra ocena wystawiona naszej aplikacji przez użytkowników, jest to bowiem najlepszy wyraz uznania dla naszych starań o dostarczanie klientom rozwiązań o najwyższej jakości – dodaje Kucharski.

Obie aplikacje umożliwiają proste i bezpieczne uzyskanie informacji o posiadanych produktach w mBanku oraz wykonanie najważniejszych operacji, np. sprawdzenie stanu i historii rachunków, pobranie szczegółów dotyczących posiadanych kredytów, lokat i inwestycji. Za pośrednictwem aplikacji można także przelać pieniądze do zdefiniowanego odbiorcy, spłacić kartę kredytową lub doładować telefon komórkowy.

W najbliższym czasie obie aplikacje zostaną wzbogacone o możliwość wyszukiwania rabatów do kart płatniczych, notowania funduszy inwestycyjnych oraz kursy walut.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce, obsługującym 2,7 mln klientów. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. W niezależnych badaniach i plebiscytach mBank regularnie zdobywa tytuł banku najchętniej polecanego przez klientów w Polsce (m.in. Audyt Bankowości Detalicznej TNS Pentor za I kwartał 2011 r.). W roku 2011 mBank został także ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem internetowym w prestiżowym plebiscycie „Przyjazny Bank Newsweeka”.

Źródło: mBank