Aplikacje mobilne Getin Noble Banku zintegrowane z Huawei Mobile Services

Aplikacje bankowe Getin Mobile i Noble Mobile, które od grudnia 2020 roku są dostępne w AppGallery, zostały zintegrowane z Huawei Mobile Services. Oznacza to, że użytkownicy najnowszych smartfonów Huawei opartych o HMS mogą pobierać te aplikacje na swoje urządzenia i korzystać z oferowanych przez nie funkcjonalności. Aplikacje Getin Mobile i Noble Mobile na urządzeniach Huawei z HMS obsługują płatności mobilne Blik, w tym m.in. płatności na telefon i prośby o przelew.

REUTERS/Kacper Pempel/File Photo

Dzięki pełnej integracji, aplikacje Getin Mobile i Noble Mobile są dostępne dla użytkowników najnowszych urządzeń w portfolio Huawei, takich jak najnowsze smartfony z serii Mate 40, w tym Mate 40 Pro, telefony z serii P40 oraz Y – Y6p i Y5p, P smart 2021, smartfony z serii Mate 30, a także innowacyjny, składany smartfon Mate Xs. O HMS oparte są także najnowsze tablety Huawei – MatePad, MatePad Pro, MatePad T10, MatePad T10s i MatePad T8.

– Nasi klienci bardzo chętnie sięgają po wszelkiego rodzaju nowości technologiczne. Bankowość mobilna to obecnie najczęstszy wybór. Cieszymy się, że teraz również użytkownicy smartfonów Huawei opartych o HMS mogą pobrać nasze aplikacje i korzystać z ich funkcjonalności. Jesteśmy przekonani, że nasi klienci też to docenią – mówi Marta Dałkiewicz, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Getin Noble Bank.

– Integracja aplikacji Getin Noble Banku z HMS nastąpiła zaledwie trzy miesiące od momentu dołączenia tych aplikacji do AppGallery, co pokazuje, że ten proces przebiegł bardzo sprawnie. Nie spoczywamy na laurach i już w najbliższym czasie zaoferujemy naszym użytkownikom kolejne integracje z HMS, również w sektorze bankowym – mówi Witold Walczak, dyrektor rozwoju ekosystemu w Huawei CBG Polska.

Źródło: Getin Bank