Firma Arçelik A.Ş., która rozpoczęła działalność w roku 1955 w swojej fabryce w Sütlüce (Turcja) to jeden z 5 największych europejskich producentów sprzętu AGD. Za pośrednictwem swoich marek BEKO (w Polsce), Altus, Elektra Bregenz, Blomberg, Artic, Leisure, Flavel i Trolia firma oferuje konsumentom w ponad 100 krajach wysokiej jakości, trwałe i estetyczne produkty. Ambicje świętującej w tym roku 50-lecie swojego istnienia firmy nie zostały jednak jeszcze w pełni zaspokojone.
Produkty, które czynią życie łatwiejszym – to dewiza, która firmie Arçelik A.Ş. pomogła stać się jedną
z największych światowych firm i osiągnąć sukces poparty konkretnymi liczbami:
– bogate portfolio produktowe i obecność w ponad 100 krajach;
– 60 milionów produktów sprzedanych tylko w samej Turcji w roku 2004
– 15 milionów sprzedanych produktów na rynkach międzynarodowych w roku 2004
– 11 tysięcy pracowników
– obroty sięgające 2,7 miliardów Euro
Dotychczasowe sukcesy pozwalają firmie Arçelik A.Ş z optymizmem patrzeć w przyszłość.
50 lat doświadczeń w biznesie i implementacja agresywnych strategii marketingowych ma zapewnić firmie sukces w kolejnych latach.
Ogłoszenie nowej wizji dla firmy
Podczas konferencji prasowej, która odbyła się w Turcji z okazji 50-lecia firmy Arçelik A.Ş., w obecności szefów Holdingu Koç, przedstawiono rolę jaką odegrała firma Arçelik w rozwoju ekonomicznym Turcji. Przedstawiono również najważniejsze kamienie milowe w 50 letniej historii firmy w zakresie sprzedaży, działań marketingowych, rozwoju na rynkach międzynarodowych, nowych technologii produkcji, zaangażowania społecznego. Na konferencji przedstawiono również nową wizję rozwoju firmy.