Art Meritum Marketing Communication dla Pfizer’a i Novartis

Umowa z firmą Pfizer obejmuje obsługę udziału firmy w kongresie Polskiego Towarzystwa Urologicznego 2004 organizowanego w Krakowie. Do zadań zwycięskiej agencji należeć będzie między innymi przygotowanie stoiska firmy i materiałów promocyjnych związanych z lekami Viagra oraz Cardura jak i działania BTL związane z tym wydarzeniem.

Firma Novartis powierzyła zaś Art Meritum Marketing Communication obsługę leku Neoral. Do jednych z głównych zadań agencji należeć będzie przygotowanie wizualizacji stoisk wykorzystywanych przez firmę Novartis na kongresach i spotkaniach organizowanych dla lekarzy i farmaceutów oraz działania BTL.

Ad PHARMA to dział firmy Art Meritum Marketing Communication, który wyspecjalizowany jest w kompleksowej obsłudze firm z rynku farmaceutycznego. Dotychczas firma Art Meritum Marketing Communication prowadziła działania marketingowe dla sześciu produktów firmy Pfizer – Dalacin C, Viagra, Cardura, Aricept, Fibrolan i Neurontin oraz dwóch firmy Novartis – Vitalux i Nyolol Gel.

Firma Art Meritum Marketing Communication działa na rynku polskim od 10 lat. Jej właścicielami i udziałowcami są architekci, Krzemir Heliński oraz Piotr Cieślik. W skład Art Meritum Marketing Communication, oprócz działu zajmującego się pełną obsługą reklamową klientów, wchodzą wyspecjalizowane jednostki: ad PHARMA specjalizująca się w kompleksowej obsłudze rynku farmaceutycznego, Art NET zajmujący się projektami internetowymi, Art PACK do zadań, którego należy projektowanie opakowań, UNDERGROUND wyspecjalizowany w działaniach BTL i event marketing oraz XVGW PRODUCTION HOUSE zajmujący się produkcją telewizyjną i spotami reklamowymi. Dzięki tak rozbudowanej strukturze oraz wyspecjalizowaniu poszczególnych jednostek w specyficznych segmentach działań marketingowych Art Meritum Marketing Communication może zaproponować klientom kompleksową obsługę. Jest to jedyna agencja komunikacji marketingowej pracująca w standardzie Deep Service, który stanowi unikatowy system obsługi klienta. Po dziesięciu latach na rynku polskim firma może pochwalić się bogatym doświadczeniem w obsłudze klientów między innymi z branży farmaceutycznej, dóbr inwestycyjnych oraz FMCG. Dotychczas były to między innymi takie firmy jak GlaxoSmithKline, Pfizer, Janssen-Cilag, Grünenthal GmbH, Optiroc, Isolver, Nida Gips, Hajduki S.A., Melnox, Unigyp, Purmo, Sokołów, Zielona Budka, Wawel.