Arteria powiększa zespół

Do jego obowiązków będzie należało: nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z potencjalnymi i aktualnymi klientami, zarządzanie bieżącymi relacjami, koordynacja prac projektowych oraz analiza wyników wdrożonych projektów.

Wojciechowski wcześniej pracował na stanowisku Call Center Manager w TIM Call. Uczestniczył tam w organizacji call center sprzedażowego (Sales Center) dla Intel Corporation. W ramach projektu brał udział w określeniu założeń dla działalności call center, definiowaniu procesów, w jakich uczestniczą agenci oraz zasad rozliczeń ich pracy, rekrutacji i organizacji szkoleń.

W latach 2000-2004 Wojciechowski pracował na stanowisku Kierownika projektów w PXP Polska gdzie prowadził wiele projektów informatycznych: od budowy zaawansowanych wortali tematycznych poprzez systemy raportowania, a skończywszy na dedykowanych aplikacjach wspomagających zarządzanie firmą. Jako kierownik projektu koordynował prace wdrożeniowe u klienta i zarządzał grupą konsultantów.

W PXP Polska zyskał również szerokie doświadczenie w przeprowadzaniu wstępnych analiz systemowych oraz projektowaniu systemów informatycznych. Brał udział w projektowaniu i wdrażaniu systemów Zarządzania Relacjami Pracowniczymi (Employee Relationship Management) dla kluczowych klientów PXP Polska.

W latach 1998-2000 pracował w firmie Edusoft na stanowisku trenera. Jest absolwentem Fizyki Komputerowej i Matematyki Stosowanej na Politechnice Warszawskiej (specjalizacja: Fizyka Komputerowa) oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (specjalizacja Finanse i Bankowość).