Pod hasłem „Pożyczka, na którą stać każdego” rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa Kas Stefczyka z udziałem aktora Artura Żmijewskiego. Kampanię zaprojektowała i zrealizowała agencja reklamowa Media SKOK.
Akcję promocyjną zainicjowały dwa spoty radiowe z udziałem A. Żmijewskiego, które do 4 lutego br. emitowane będą na antenie radia RMF FM, RMF Classic i RMF MAXXX. Oprócz spotów radiowych kampanię wspiera reklama w prasie opiniotwórczej (Rzeczpospolita, Uważam Rze), ogólnopolskich dziennikach (Fakt, Przegląd Sportowy, Super Express), prasie katolickiej i prawicowej.
Równolegle do kampanii radiowej i prasowej prowadzone są ogólnopolskie działania outdoorowe oraz akcja bannerowa na stronach internetowych Kas zrzeszonych w systemie SKOK. Dodatkowo kampania promocyjna widoczna jest w placówkach Kas Stefczyka (plakaty, ulotki, nalepy na drzwi) oraz na zewnątrz oddziałów za sprawą OWV. Do pożyczkowej promocji wykorzystany został także nośnik reklamowy oferowany przez sieci taksówek w największych miastach Polski.
Start kampanii telewizyjnej „Pożyczki, na którą stać każdego” przewidziany jest na marzec br. Do tego czasu spot reklamowy z udziałem A. Żmijewskiego oglądać można na kanale YouTube oraz na ponad 530 monitorach LCD umiejscowionych w placówkach Kas Stefczyka.
Koncepcja kampanii, kreacja graficzna i realizacja spotów radiowych i telewizyjnych, reklam prasowych i internetowych należy do Media SKOK.
Źródło: SKOK