Assistance medyczny i domowy oraz concierge w pakiecie ubezpieczeń BENEFIA TU S.A. VIG

Klienci decydujący się na zakup ubezpieczenia mienia prywatnego, OC w życiu prywatnym  
lub następstw nieszczęśliwych wypadków w BENEFIA TU S.A. VIG posiadają w pakiecie również assistance domowy i medyczny a także możliwość skorzystania z usług concierge świadczonych przez Europ Assistance Polska Sp. z o.o.

Od 1. września 2009 r. klienci, którzy zakupią ubezpieczenie w BENEFIA TU S.A. VIG będą mogli skorzystać z szerokiego zakresu świadczeń medycznych oferowanych przez Europ Assistance Polska Sp. z o.o. W przypadku uszkodzenia ciała lub rozstroju zdrowia w wyniku nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku, ubezpieczeni w BENEFIA TU S.A. VIG mogą za pomocą jednego telefonu otrzymać pomoc w postaci domowej wizyty lekarza lub pielęgniarki, dostawy leków i sprzętu rehabilitacyjnego, organizacji wizyty u lekarza specjalisty lub organizacji procesu rehabilitacyjnego. Co więcej, zakres świadczeń obejmuje również, w sytuacji hospitalizacji ubezpieczonego, opiekę nad jego dziećmi, zwierzętami domowymi, osobami starszymi i niesamodzielnymi.  

Assistance domowy to kolejna wartość, jaką uzyskują klienci ubezpieczeni w BENEFIA TU S.A. VIG Pakiet gwarantuje pomoc ubezpieczonemu w przypadku zdarzenia losowego (pożar, powódź, zalanie itp.), aktów wandalizmu bądź też awarii sprzętu RTV/AGD/PC. Ubezpieczony może wówczas liczyć na interwencję specjalisty, dozór, transport lub przechowanie mienia, a nawet, w sytuacji pozbawienia warunków bytowych, transport ubezpieczonego i członków jego rodziny oraz zakwaterowanie w hotelu. Assistance domowy oznacza również całodobowy dostęp do infolinii, gdzie uzyskać można informację na temat sieci usługodawców (hydraulików, ślusarzy, dekarzy, szklarzy i in.).  

„Pragnąc nadążyć nad stale rozwijającym się rynkiem i rosnącymi potrzebami naszych Klientów proponujemy dodatkowe rozwiązanie w postaci assistance medycznego i domowego, który pozwala na oszczędność czasu Ubezpieczonego poprzez zapewnienie mu pod jednym numerem telefonu dostępu do różnych usługodawców, gdy np., w przypadku zalania brak jest możliwości skorzystania z Internetu. Mamy nadzieję, że assistance spotka się z uznaniem i zadowoleniem naszych Klientów” – Aneta Kamińska – Specjalista ds. marketingu BENEFIA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group.
 

Kolejną usługą, jaką zapewnia Europ Assistance Polska Sp. z o.o. klientom BENEFIA TU S.A. VIG jest concierge, obejmujący między innymi takie świadczenia jak organizacja przyjęć, uroczystości okolicznościowych, różnych rodzajów rezerwacji czy wynajmu. Klient za pomocą jednego telefonu  
i określenia własnych oczekiwań może liczyć na zorganizowanie stolika w restauracji, biletów do teatru bądź kina, wynajmu samochodu czy sali na przyjęcie okolicznościowe, organizację i dostawę zakupów, organizację pomocy domowej, podróży lub czasu wolnego. Korzystający z usługi concierge mogą zarezerwować również wizytę u stylisty, wizażysty czy fryzjera, a dla bardziej wymagających klientów Europ Assistance Polska Sp. z o.o. jest gotowa również zarezerwować prywatny samolot.  

„Usługi concierge to coraz bardziej popularna forma oszczędności czasu i pieniędzy klientów, dlatego cieszy się rosnącym zainteresowaniem naszych partnerów. Kiedyś dodawane były jedynie do luksusowych produktów, a dziś usługi concierge dostępne są dla coraz szerszej rzeszy klientów. Nasze statystyki  pokazują, że najczęściej zamawianą usługą w systemie concierge jest dowóz kwiatów i prezentów oraz rezerwacja biletów na wydarzenia kulturalne i organizacja podróży” mówi Anna Dobkowska, Key Account Manager w Europ Assistance Polska Sp. z o.o. „Concierge to szybka i wygodna forma załatwienia zarówno tych codziennych jak i wyjątkowych spraw.” dodaje Anna Dobkowska.

Źródło: Europ Assistance Polska