„Athlon Assistance” ze świadczeniami SOS PZMOT

„Athlon Assistance” to program skrojony na miarę oczekiwań tych klientów, dla których liczy się przede wszystkim pewność i szybkość dotarcia leasigowanym pojazdem do zamierzonego celu. Dlatego przy jego konstrukcji główny nacisk położono na niestosowane dotąd, praktyczne rozwiązania gwarantujące mobilność w razie problemów na drodze.

Innowacją w programie „Athlon Assistance” jest zapewnienie ubezpieczonemu pojazdu zastępczego już w momencie, w którym okazuje się, że samochodu nie da się usprawnić przy drodze. Tradycyjne rozwiązania w assistance samochodowym zwykle zakładały w takiej sytuacji holowanie pojazdu do warsztatu. Dopiero po stwierdzeniu w nim, że naprawa potrwa dłużej niż do końca dnia, klientowi proponowano świadczenia dodatkowe – zazwyczaj samochód zastępczy, transport innym środkiem lokomocji lub nocleg w hotelu. W praktyce takie rozwiązanie często oznaczało dla kierowcy stratę nawet kilku godzin, podczas gdy „Athlon Assistance” redukuje ten czas do minimum.

Na uwagę zasługuje również szeroki zakres programu „Athlon Assistance”. Kierowca i pasażerowie mogą skorzystać z pomocy w całej Europie, w przypadku: awarii pojazdu, przebicia ogumienia, rozładowania akumulatora, braku lub zatankowania niewłaściwego paliwa, utraty, zatrzaśnięcia bądź uszkodzenia kluczyków, a także w razie wypadku, kolizji oraz kradzieży lub uszkodzenia elementu pojazdu stanowiącego jego niezbędne wyposażenie (np. lusterka bocznego, tablic rejestracyjnych).

Co ważne, w przypadku naprawy przy drodze „Athlon Assistance” zapewnia także pokrycie kosztów podstawowych, użytych do naprawy części i materiałów – tak, aby nie obarczać klienta niepotrzebnymi rozliczeniami i formalnościami. Jeżeli usprawnienie przy drodze okazuje się niemożliwe lub byłoby zbyt czasochłonne, klient otrzymuje samochód zastępczy, a jego auto holowane jest do warsztatu. Dodatkowo w ramach programu można skorzystać również m.in. z zakwaterowania w hotelu, zabezpieczenia pojazdu na parkingu strzeżonym, kontynuacji podróży, odbioru samochodu po naprawie oraz pomocy w złomowaniu pojazdu. Do dyspozycji klientów jest także całodobowy serwis informacyjny prowadzony przez Centrum Pomocy SOS PZMOT.