Szkolenie, przygotowane przez wrocławską agencję SARTO Public Relations odbędzie się w dniach 27-28 czerwca br. w Ośrodku Szkoleniowym Instytutu Rozwoju Biznesu w Serocku pod Warszawą. Przeznaczone jest dla pracowników działów promocji, marketingu i Public Relations oraz wszystkich osób zainteresowanych poprawnym posługiwaniem się językiem ojczystym. Jego celem jest usprawnienie władania piórem i zdobycie nowych, niezbędnych w codziennej pracy umiejętności, pozwalających na zwiększenie zainteresowania odbiorców tekstami autorstwa uczestników warsztatów.
Zajęcia poprowadzą – stale współpracujący z SARTO PR – Teresa Kruszona, redaktor odpowiedzialna za język „Gazety Wyborczej” oraz Jacek Wasilewski, wykładowca na Wydziale Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego i w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej w Warszawie. Obejmować one będą m.in. zagadnienia plastyczności i etykiety językowej, najczęściej popełnianych błędów i poprawności gramatycznej, obcych zwrotów, związków frazeologicznych, powiedzeń i przysłów używanych w tekstach promocyjnych, reklamowych czy marketingowych, a także cele, organizacja i redagowanie tekstów.
Patronat prasowy nad warsztatami sprawują: e-PR, Piar, PRoto.