AudioAd: nowy produkt w ofercie reklamowej Onet.pl

AudioAd jest atrakcyjną formą przekazu marketingowego pozwalającą przenieść do internetu charakterystyczny dla reklamodawcy spot radiowy lub identyfikację dźwiękową. Na uwagę zasługuje możliwość osiągnięcia synergii komunikatów reklamowych i wzmocnienia efektów kampanii poprzez publikację tego samego przekazu reklamowego w różnych mediach.

Walorem reklamy typu AudioAd jest także model emisji – spot dźwiękowy emitowany jest przed wybranymi przez użytkownika treściami niekomercyjnymi, co powoduje, że odbiorca skupia uwagę na wybranym przez siebie materiale, a także na poprzedzającej go reklamie. AudioAd emitowany jest zawsze łącznie z nieklikalną planszą graficzną wyświetlaną w oknie odtwarzacza. Reklamodawca łącząc reklamę dźwiękową z obrazem, wizerunkiem marki lub produktu, intensyfikuje oddziaływanie przekazu.

Dodatkowo, AudioAd można emitować obok okna odtwarzacza jednocześnie z wyświetlanym polem reklamowym bądź też z tradycyjnym billboardem internetowym. Obie formy graficzne są interaktywne – użytkownik klikając w nie, uzyskuje dostęp do internetowego serwisu reklamodawcy, zawierającego dodatkowe informacje o ofercie.