Wasowski i Szczęśniak powracają do telewizji w najnowszej reklamie Link4. Jest ona kolejnym etapem kampanii marketingowej ubezpieczyciela, zachęcającej klientów do sprawdzenia i porównania ofert Auto Casco. W reklamie telewizyjnej główny nacisk został położony na wskazanie kluczowych zalet dobrego ubezpieczenia AC. Kampania rozpoczyna się 1 kwietnia br.
Telewizyjna odsłona ma charakter produktowy oraz sprzedażowy i jest kontynuacją trwającej już od miesiąca kampanii radiowej dobrego casco Link4. W pierwszym, radiowym etapie promocji podstawowym celem reklam Link4 było budowanie jakości AC oraz powalczenie ze stereotypem, że tani znaczy gorszy. Teraz większy nacisk został położony na warunki dobrego Auto Casco.
– Startujemy w prima aprilis, ale żartujemy tylko w formie. W treści jesteśmy konkretni i zachęcamy do sprawdzenia naszej oferty casco – mówi Tomasz Borchowiec, dyrektor pionu marketingu Link4.
Spoty pojawią się w stacjach ogólnopolskich oraz wybranych kanałach tematycznych, m.in. w stacjach telewizji publicznej, Polsacie, stacjach TVN-u czy należących do At Media. Kampania wspierana będzie też przez działania w radiu oraz internecie. Obok akcji mailingowych oraz bannerowych powstała specjalna sekcja na stronie http://www.link4.pl/html/art_2_417_7_cech_dobrego_ac.html poświęcona 7 cechom dobrego casco. Wraz z zakładkami opisującymi działanie produktu, szczegóły oferty oraz opiniami klientów mających „linkowe” Auto Casco, stanowi swoistą ścieżkę informacji o produkcie, jakim jest ubezpieczenie AC sprzedawane przez Link4.
Pomysł kreatywny nowej kampanii należy do agencji Change Communications. Zakupem mediów oraz planowaniem zajął się dom mediowy MediaCom. Akcja telewizyjna potrwa przynajmniej dwa miesiące. Spoty wyreżyserowali Grzegorz Wasowski i Sławomir Szczęśniak.
Źródło: Link4