Auto Marketing – Jakiej drogi do klienta potrzebuje branża motoryzacyjna

Spotkanie poświęcone będzie szeroko rozumianym działaniom marketingowym podejmowanym przez uczestników rynku motoryzacyjnego – producentów samochodów, producentów i dystrybutorów części, wyposażenia warsztatowego, sieci franczyzowe czy największych dealerów. Tematem dyskusji będzie rola public relations, reklamy, działań BTL i innych aspektów komunikacji z rynkiem specyficznych dla tej branży. Będzie to pierwsze tego typu konferencja przeznaczona dla tak szerokiego grona podmiotów z danej branży oraz traktująca o tak szerokim i ważnym spektrum zagadnień.

Eksperci Acxiom Polska mówić będą o zastosowaniu zintegrowanych danych rynkowych dla celów działań marketingowych. Przedstawiciele Firmy zaprezentują przygotowane specjalnie na potrzeby branży motoryzacyjnej rozwiązanie wykorzystujące min. informacje z bazy CEPiK (Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców) oraz inne dane mikromarketingowe. Pozwolą one firmom na ich szerokie zastosowanie min. do optymalizacji sieci dealerskiej, określania potencjału sprzedaży w wybranych regionach, szacowaniu penetracji poszczególnych modeli, producentom opon – do kalkulacji sprzedaży produktów z wybranych kategorii czy też wspierać analizy lokalizacyjne rozwoju stacji benzynowych/stacji obsługi itp.

Organizatorem konferencji jest Polska Izba Motoryzacji Consulting, a wśród zaproszonych prelegentów znaleźli się ponad to przedstawiciele min. takich firm jak: Instytut Marki Polskiej, TNS OBOP, Estimage PR, Dom Mediowy PanMedia Western czy ITBC Communication.