Rusza kampania reklamowa ubezpieczeń komunikacyjnych Liberty Direct.15 i 30 sekundowe filmy promują polisy Autocasco oraz przenoszenie zniżek z OC na AC.W najnowszych spotach ubezpieczyciel kontynuuje strategię, w której motywem przewodnim kreacji jest Złośliwość Losu – stworekuprzykrzający życie kierowcom samochodów.
Bohater nowego spotu, zahipnotyzowany przez Złośliwość Losu, nieopatrznie staje się uczestnikiem kolizji. Na szczęście chroni go wykupiona w Liberty Direct polisa AC, dzięki której udaje mu się wyjść z całej sytuacji bez strat.
Filmy pojawią się na antenie TVN, TVP oraz Polsatu, a także w kanałach tematycznych. Równocześnie firma prowadzi banerową kampanię w internecie. Za kreację odpowiada agencja Adsalt. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Havas Media.
Spoty są można obejrzeć w kanale YouTube Liberty Direct na:
https://www.youtube.com/watch?v=JcHprHuTRno
oraz