Do obowiązków agencji CORE PR należą między innymi działania związane z doradztwem strategicznym, budowaniem relacji z dziennikarzami i partnerami biznesowymi, reklamą, organizacją wydarzeń specjalnych oraz monitorowaniem mediów. Realizacja strategii komunikacyjnej w zakresie budowania wizerunku AutoMapy® ma na celu zwiększenie świadomości o użyteczności nawigacji satelitarnej oraz intensyfikacja znajomości marki wśród kierowców. AutoMapa® jest najczęściej aktualizowanym i najchętniej kupowanym programem do nawigacji satelitarnej.
AutoMapa® (www.AutoMapa.com) to nowoczesny system nawigacji satelitarnej, wspólny produkt firm:
– Aqurat Sp. z o.o. – specjalizuje się w zaawansowanych systemach przetwarzania oraz wizualizacji informacji
– GeoSystems Polska Sp. z o.o. – specjalizuje się w szeroko rozumianym geograficznym obrazowaniu terenu oraz tworzeniu wysokiej jakości map cyfrowych z wykorzystaniem fotogrametrii satelitarnej
i lotniczej.
AutoMapa® oferuje szczegółowe plany miast oraz mapę Polski, pozwalające na wizualną i głosową nawigację po drogach całego kraju.
CORE PR (www.corepr.pl) jest agencją public relations świadczącą pełen zakres usług w ramach kreowania wizerunku firm, instytucji oraz osób. CORE PR zajmuje się kompleksowym przygotowywaniem i wdrażaniem strategii komunikacyjnych, budowaniem relacji z mediami, komunikacją korporacyjną, komunikacją marek, zarządzaniem w sytuacjach kryzysowych, komunikacją wewnętrzną, monitorowaniem mediów, organizacją konferencji prasowych i wydarzeń specjalnych. Do Klientów CORE PR należą m.in. takie firmy jak: Electrolux Poland Sp. z o.o. Husqvarna, SEB TFI SA, Prokom Software SA, Prokom Investments SA, Fundacja Rozwoju Sztuki Filmowej, Teatr bez kota, Marcin Malitka i Marek Ejsmond-Ślusarczyk (artyści-malarze).