Automarket zachęca do kupna auta w kampanii “Bez niepotrzeb”

Pod hasłem “Bez niepotrzeb” wystartowała kampania promująca Automarket.pl, platformę do sprzedaży online samochodów nowych i używanych. Tytułowymi “niepotrzebami” są dobrze wszystkim znane obawy towarzyszące zakupowi auta, związane z wysokim kosztem zakupu samochodów nowych, niepewnym stanem technicznym samochodów używanych, setkami godzin poszukiwań, czy formalnościami.

Automarket.pl to miejsce, które pozwoli uniknąć tych pułapek. Platforma pomaga wybrać nowy samochód dostępny od ręki lub używany z gwarancją i w pełni udokumentowaną historią – w różnych opcjach finansowania (leasing, wynajem długoterminowy, pożyczka i zakup za gotówkę), bez wychodzenia z domu.

Celem kampanii jest wzrost rozpoznawalności platformy Automarket.pl jako marki, która pozwala uniknąć stresujących „niepotrzeb”, gwarantując wygodny, bezpieczny i zrozumiały proces zakupu oraz użytkowania samochodu.

– Chcemy pokazać, że samochód naprawdę da się wybrać bez niepotrzeb. Nasza platforma wspiera klienta w całym procesie, zdejmując z niego ciężar przykrych i czasochłonnych aspektów wyboru, zakupu i użytkowania samochodu. U nas ta droga jest przyjemna i komfortowa jak nigdy dotąd i nigdzie indziej. Na Automarket.pl można kupić nowy samochód dostępny od ręki, z atrakcyjnym finansowaniem i pełną opieką serwisową. Można też znaleźć używane auto ze sprawdzoną historią i gwarancją dobrego stanu technicznego. Bez zbędnych formalności – mówi Jacek Flemming, kierownik ds. marketingu marki.

Wraz z nową platformą komunikacyjną została także odświeżona strona internetowa. Prosty, intuicyjny wygląd i dodane opcje filtrowania, ułatwią szukanie ofert aut nowych i używanych, najlepiej dopasowanych do potrzeb klientów indywidualnych oraz firmowych.

Kampania digitalowa “Bez niepotrzeb” potrwa od 30 września do 30 listopada 2021 r., obejmuje spoty video emitowane na Youtube i platformach VOD oraz banery digital. Za pozycjonowanie marki odpowiadała agencja Artegence, strategię i koncept kreatywny przygotowała natomiast agencja Cheil Poland. Spot wyprodukowało studio filmowe Dynamo Film. Za wykonanie części media planu odpowiada samodzielnie zespół marketingu Automarket.pl, druga część realizowana jest przy wsparciu domu mediowego Havas.

Źródło: PKO BP