Autorskie talk-show ,,Pieniądze. To normalne”. Alior Bank wraz z influencerami zachęca Polaków do szczerej rozmowy o finansach

Alior Bank wystartował z drugą odsłoną digitalowej kampanii promującej Konto Jakże Osobiste oraz aplikację Alior Mobile. Jej koncepcja opiera się na cyklu spotkań ze znanymi influencerami i ekspertami, którzy w szczerych rozmowach opowiadają o swoich zarobkach, sposobach zarządzania finansami, oszczędzaniu i stosunku do pieniędzy. Za wsparcie kreatywne i realizację działań odpowiada agencja Buzzgrow należąca do grupy PZL.

fot. Shutterstock

Autorski talk-show Alior Banku ,,Pieniądze. To normalne’’ ma przyczynić się do tego, że finanse przestaną być postrzegane jako temat tabu. W ramach cyklu znani i lubiani influencerzy poruszą kwestie wysokości zarobków, oszczędzania, a także przedstawią najkorzystniejsze sposoby na codzienne zarządzanie budżetem domowym. W jednym z odcinków wystąpił także Grzegorz Olszewski, wiceprezes Zarządu Alior Banku kierujący jego pracami, który podzielił się swoimi przemyśleniami dotyczącymi finansów osobistych.

W kampanii promowane są również kluczowe funkcjonalności Konta Jakże Osobistego, które każdy z jego użytkowników będzie mógł wykorzystywać i dostosowywać do swoich indywidualnych potrzeb. Dzięki bankowości internetowej i aplikacji Alior Mobile sprawy finansowe można załatwić od ręki – w domu, samochodzie czy w pracy – bez konieczności odwiedzania placówki. Na użytkowników cyfrowych rozwiązań czeka także szereg usług pozabankowych.

– Planując kampanię mieliśmy dwa główne cele. Głównym z nich jest odczarowanie finansów jako tematu, o którym nie wypada otwarcie rozmawiać. W tym celu do współpracy zaprosiliśmy ekspertów i popularnych influencerów, aby w transparentny i pozbawiony skrępowania sposób opowiedzieli o swoich zarobkach, sposobach na zarządzanie budżetem czy oszczędzanie. Wierzymy, że dzięki koncepcji talk-show oraz zróżnicowanemu doborowi gości dotrzemy z przekazem do szerokiego grona odbiorców i pokażemy im, że takie rozmowy wcale nie muszę być trudne czy krępujące – mówi Jacek Polańczyk, wiceprezes Zarządu Alior Banku, odpowiedzialny m.in. za obszar komunikacji marketingowej.

– Ponadto, chcemy pokazać, jakie korzyści dają naszym klientom produkty Alior Banku. Z ich pomocą mogą w wygodny i szybki sposób wykonać przelew, opłacić bieżące rachunki czy kupić bilet komunikacji miejskiej – dodaje Jacek Polańczyk.

Szczerze o finansach

Gościem pierwszego odcinka talk-show ,,Pieniądze. To normalne” została Ola Nowak, jedna z najbardziej wpływowych influencerek w Polsce, która na swoim Instagramie zgromadziła ponad 1,6 mln obserwujących. Zarabiać zaczęła jako nastolatka, prowadząc kanał na YouTubie oraz publikując posty sponsorowane we współpracy z popularnymi markami. Podczas programu zdradza m.in. ile zarobiła na swoim pierwszym poście sponsorowanym, a także kiedy poczuła, że Internet to właściwe miejsce na rozwój i pracę. Influencerka bez skrępowania opowiada o obowiązujących na rynku stawkach oraz wpływie pieniędzy na jej osobowość i charakter.

– Chcemy, aby przekaz naszego cyklu dotarł do jak najszerszego grona odbiorców. W związku z tym, zdecydowaliśmy się zaangażować do współpracy osoby w różnym wieku, będące na różnych etapach życia. Łączy ich jedno – wszyscy osiągnęli sukces, a dzisiaj mogą inwestować, oszczędzać i przede wszystkim w pełnym zakresie korzystać z udogodnień, jakie oferuje  bankowość mobilna – mówi Jacek Polańczyk.

Talk-show ,,Pieniądze. To normalne” można oglądać na kanale Alior Banku na YouTube.

Źródło: Alior Bank