Andrzej Podgórski odpowiadać będzie za nawiązywanie i utrzymywanie długoterminowych relacji biznesowych z kluczowymi partnerami firmy zajmującymi się sprzedażą i dystrybucją głównych rozwiązań Avaya: systemów telefonii IP oraz Contact Center. Będzie bezpośrednio raportował do Dyrektora Zarządzającego Avaya, Wojciecha Głowni.
Andrzej Podgórski rozpoczął karierę zawodową w 1996 roku w firmie Datrontech Poland, w której pełnił funkcję Key Account Managera. W latach 1997-2004 pracował jako Client Manager w IBM Polska, gdzie zajmował się przygotowaniem i negocjowaniem umów serwisowych (utrzymaniowych) dla sprzętu i oprogramowania z najważniejszymi klientami firmy. Głównym osiągnięciem w pracy dla IBM była nagroda specjalna dyrektora generalnego za wyniki roku 2002.
Jest absolwentem Filozofii na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego
Uwielbia przebywać z rodziną, jeździć na nartach i grać w piłkę nożną.