W ramach kampanii re-brandingowej AVIVY Commercial Union w 8 nadmorskich kurortach nad Bałtykiem prowadzone są niestandardowe działania reklamowe.
Na plażach we Władysławowie, Juracie, Ustce i Krynicy Morskiej AVIVA zorganizowała specjalnie wydzielone strefy wypoczynku. Mini – amfiteatry AVIVY z wygodnymi leżakami, pozwalają odpocząć i jednocześnie zapoznać się z ofertą firmy ubezpieczeniowej. Dodatkowo na specjalnie przygotowanych przez AVIVĘ boiskach na plaży w Sopocie, Władysławowie, Łebie, Mielnie i Kołobrzegu rozgrywane są mecze i turnieje siatkówki plażowej.
Dzięki obecności przeszkolonych hostess, które udzielają informacji na temat re-brandingu i oferty AVIVY Commercial Union, akcja ma również element edukacyjny.
Celem działań prowadzonych nad morzem jest budowanie świadomości i atrybutów marki AVIVA Commercial Union. Uczestniczenie odbiorców w niestandardowych akcjach marketingowych, daje odbiorcom możliwość naturalnego doświadczania pozytywnych emocji związanych z marką. Poznanie oferty firmy w przyjemnych okolicznościach, pozwala szybciej i skuteczniej ją zapamiętać.
Działania prowadzone nad morzem są kontynuacją re-brandingowej kampanii, której celem jest zbudowanie silnego i spójnego wizerunku Grupy AVIVA, jako marki nowoczesnej, dynamicznej, ale zarazem bliskiej ludziom i rozpoznającej ich potrzeby.
Akcja Avivy rozpoczęła się w lipcu i potrwa do końca sierpnia. .
Kampanię wraz z niestandardowymi aktywnościami reklamowymi zaplanował dom mediowy Universal McCann we współpracy z New Look.
Najnowsze informacje, komentarze, analizy
z rynku ubezpieczeń!
Kupujesz lub wynajmujesz mieszkanie?
Sprawdź ceny w swojej okolicy.
Źródło: Universal McCann