Aviva została laureatem Lamparta 2015. Statuetki zostały wręczone 21 maja w Och-Teatrze w Warszawie podczas XV Konferencji Finansowej TNS Polska.
Lamparty to nagrody przyznawane od 12 lat przez bankowców i ubezpieczycieli za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki. Ideą tej nagrody jest wyróżnienie firm, które najbardziej efektywnie kreowały w ciągu minionego roku wizerunek swojej marki. Laureaci Lampartów są wyłaniani na podstawie badania przeprowadzanego przez TNS Polska wśród bankowców i ubezpieczycieli, a szczególną wartością nagrody jest sposób wyłaniania zwycięzcy – to konkurencja oddaje na niego swój głos. Aviva zajęła drugie miejsce wśród firm ubezpieczeniowych.
„To świetna reklama produktowa, podparta świetnym wyborem celebrytki – Małgorzaty Kożuchowskiej” – w taki sposób przedstawiono uzasadnienie nagrody dla Avivy.
„Cieszymy się, że nasza marka znajduje uznanie w oczach naszych klientów i ekspertów marketingu z branży finansowej. Stawiamy sobie wysoko poprzeczkę w zakresie kształtowania wizerunku marki, jak również efektywności naszych kampanii – powiedział Andrzej Mytych, odpowiedzialny za Dział Komunikacji i Zarządzania Marką grupy Aviva.
To już trzeci Lampart w kolekcji Avivy.
Aviva