Avocado ma już 30 tysięcy klientów

30 tysięcy klientów korzysta już z usług bankowości mobilnej Avocado. Dostawcy usługi, Polkomtel Business Development oraz Bank Zachodni WBK, uznają za duży sukces wynik osiągnięty w ciągu pierwszych pięciu miesięcy działalności i zapowiadają już niedługo kolejne innowacyjne usługi.

Z korzyści finansowych dostępnych w ramach Avocado największą popularnością cieszyła się możliwość uzyskania 50% rabatu na rachunki w Plusie przez pierwsze 6 miesięcy od założenia konta – skorzystało z niej 70% użytkowników Avocado.

Z uruchomionej wspólnie przez Polkomtel oraz Bank Zachodni WBK w listopadzie ubiegłego roku usługi bankowości mobilnej mogą korzystać indywidualni użytkownicy sieci Plus. Na ofertę Avocado składają się nowoczesne konto mobilne z kartą zbliżeniową VISA, dostępem przez telefon, internet i w oddziałach Banku Zachodniego WBK oraz pakiet benefitów finansowych dających możliwość obniżenia opłat  za usługi w Plusie nawet do zera złotych.

– Pozyskując 30 tysięcy klientów, zrealizowaliśmy cele sprzedażowe. Wierzymy, że w kolejnych miesiącach uda nam się utrzymać to tempo wzrostu, szczególnie, że w najbliższych tygodniach zaoferujemy naszym Klientom nowe, innowacyjne usługi finansowe oraz ubezpieczeniowe. Wiemy, że dla naszych Klientów, poza korzyściami finansowymi, liczy się także fakt, że Avocado to wszechstronny pakiet usług oferowany przez stabilnych partnerów, Polkomtel oraz Bank Zachodni WBK. Wierzymy, że rozszerzając portfolio o nowe usługi uczynimy naszą ofertę jeszcze atrakcyjniejszą. – powiedział Tomasz Sękalski, Prezes Zarządu Polkomtel Business Development.

Avocado jest ofertą konta bankowego prowadzonego przez Bank Zachodni WBK specjalnie dla Klientów indywidualnych sieci Plus. Avocado to funkcjonalne konto, które dodatkowo pozwala obniżyć rachunki za telefon w sieci Plus. Więcej szczegółów na www.m-avocado.pl

Źródło: Polkomtel SA