Awanse pracowników Motoroli w Polsce

Joanna Lewandowska została nowym dyrektorem strategii sprzedaży telefonów komórkowych w Polsce. W uznaniu dotychczasowych osiągnięć już 14 menedżerów z polskiego oddziału Motoroli nadzoruje działania firmy w więcej niż jednym kraju.

Joanna Lewandowska odpowiada za opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży we wszystkich segmentach polskiego rynku telefonów komórkowych oraz koordynuje pracę całego działu. Jej głównym regionalnym zadaniem jest zarządzanie sprzedażą telefonów Motoroli dla grupy T-Mobile w Polsce, Czechach, Słowacji i Chorwacji.

Grzegorz Podgórski objął regionalną pozycję dyrektora ds. kluczowych klientów i będzie koncentrować się na rozwoju współpracy z grupą Orange w Polsce, Rumunii i na Słowacji.

Od marca br. rozpocznie również pracę Piotr Żelakiewicz, który będzie odpowiedzialny za sprzedaż i wzmocnienie pozycji Motoroli w Polkomtel S.A. Natomiast od ponad roku marketingiem telefonów komórkowych w Europie Środkowo-Wschodniej (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Chorwacja i Słowenia) zajmuje się dyrektor Małgorzata Matusiewicz.

W polskim oddziale Motoroli pracuje już 14 osób zarządzających interesami firmy w więcej niż jednym kraju regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Oprócz sprzedaży telefonów komórkowych, menadżerowie z Polski zarządzają takimi dziedzinami jak: dystrybucja radiotelefonów, rozwój zasobów ludzkich, ustalanie poziomu płac i benefitów, administrowanie majątkiem i powierzchnią biurową, zakupy i sieć dostawców, wdrażanie systemów jakości oraz bezpieczeństwo sieci informatycznych.

Od dwóch lat wyraźnie wzrasta liczba polskich menedżerów obejmujących kluczowe stanowiska w regionalnych strukturach firmy. Świadczy to tylko o tym, że Motorola wysoko ocenia naszych specjalistów. Jesteśmy dumni z tego, że nasz kraj wyrasta na lidera wśród kadry zarządzającej. – mówi Ryszard Łada, prezes zarządu Motorola Polska Sp. z o.o., wiceprezes korporacji na region Europy Środkowo-Wschodniej.