Awanse w Biurze Reklamy Magazynów Axel Springer Polska

Ustalono ostateczne zakresy obowiązków, wytyczono cele i ścieżki rozwoju oraz kariery pracowników. Firma stale inwestuje w rozwój najlepszych pracowników i docenia ich, stąd promocje i wyróżnienia dla najlepszych w Biurze Reklamy Magazynów:

– Wojciech Mistewicz z Junior Sales Executive awansował na stanowisko Sales Executive Auto ŚWIAT;

– Marek Drzewiecki z Sales Executive awansował na Senior Sales Executive Auto ŚWIAT;

– Krzysztof Kowalski z Sales Executive awansował na Senior Sales Executive grupy tytułów Pani Domu;

– Marcin Gudowicz, dotychczasowy Sales Manager, zostajł Project Leaderem tytułu FORBES POLSKA;

– Tomasz Szulkowski z Sales Executive tytułów komputerowych awansował na Senior Sales Executive tytułu FORBES POLSKA;

– Dorota Burzec z Sales Executive awansowała na Senior Sales Executive tytułu FORBES POLSKA.

Jednocześnie wydawnictwo prowadzi rekrutacje na stanowiska Junior Sales Executive. Od grudnia w Biurze Reklamy Magazynów rozpoczęły pracę na stanowisku Junior Sales Executive dwie nowe osoby w grupie Olivii: Katarzyna Kardasiewicz (do Axel Springer Polska przyszła z Ad Service SC) i Tomasz Michałowski (wcześniej pracował w Eurofragrance Sp. z o.o.). Natomiast Karol Karwowski rozpoczął pracę jako Junior Sales Executive w grupie tytułów komputerowych. Do Axel Springer Polska przyszedł z Wydawnictwa eMPe Sp. z o.o.